Σήμερα ο Ατρόμητος υποδέχεται στο Περιστέρι τον ΠΑΣ Γιάννινα (21:30).
Ad - Διαφήμιση
Με την απογευματινή προπόνηση της Δευτέρας ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της ομάδας για το παιχνίδι της 1ης αγωνιστικής της 4ης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας με αντίπαλο τον ΠΑΣ Γιάννινα στο Δημοτικό Στάδιο Περιστερίου.
Ο προπονητής Νταμίρ Κάναντι ανακοίνωσε την αποστολή του αγώνα.
Την αποτελούν οι εξής 18 ποδοσφαιριστές: Μανδάς, Μπρούνο, Καρασαλίδης, Μούγιακιτς, Κιβρακίδης, Γιαννούλης, Χατζηισαΐας, Ούμπιδες, Ρισβάνης, Μάντσον, Ουγκράι, Κουλούρης, Θεοδωράκης, Νάτσος, Γαρουφαλιάς, Κωτσόπουλος, Σάκιτς και Ίμερι.








