Τον Νοέμβριο το Τραμ ξεκινάει δρομολόγια στον Πειραιά

Το έργο της ολοκλήρωσης της Δυτικής Περιφερειακής Αιγάλεω και της κατασκευής τριών ανισόπεδων κόμβων χαρακτηρίζεται έργο ‘εθνικής σημασίας’ και αποτελεί προτεραιότητα για το Υπουργείο Υποδομών. 

 Για έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό στις μεταφορές και το κυκλοφοριακό, που θα αλλάξει την εικόνα στην Αθήνας και γενικότερα της Αττικής,  έκανε λόγο ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές κ. Γιώργος Καραγιάννης.

Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών, θα κινούνται ελεύθερα τα ηλεκτρικά οχήματα εντός του Δακτυλίου ενώ παράλληλα ανακοινώθηκε και το Παρατηρητήριο Μεταφορών.

Ξεκινάει το τραμ στον Πειραιά το Νοέμβριο

Στη συνέχεια, ο Υφυπουργός Υποδομών αναφέρθηκε στη λειτουργία του Τραμ προς τον Πειραιά, επισημαίνοντας ότι από το Νοέμβριο θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια Νέο Φάληρο – Πειραιάς.

«Παρά το ότι ήταν μια υπόθεση που είχε πολλά προβλήματα τη λύσαμε και, όπως είχαμε δεσμευτεί, το Τραμ ξεκινάει τα δρομολόγιά του προς τον Πειραιά το Νοέμβριο. Θα κάνει μια κυκλική διαδρομή από το Νέο Φάληρο με 12 νέους σταθμούς. Ουσιαστικά θα εξυπηρετείται όλος ο Πειραιάς».

Το καλοκαίρι του 2022 Πειραιάς Αεροδρόμιο σε 50 λεπτά

«Το καλοκαίρι του ‘22, τον Ιούλιο, θα είναι έτοιμοι και οι τρεις εναπομείναντες σταθμοί, ο Πειραιάς, το Δημοτικό Θέατρο και τα Μανιάτικα. Άρα το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας θα συνδέεται με το αεροδρόμιο σε 50 λεπτά. Ουσιαστικά θα αποσυμφορήσουμε την κίνηση, γιατί οι μακροπρόθεσμες ενέργειες που κάνουμε σε επίπεδο υποδομών σ’ αυτό ουσιαστικά αφορούν, στο να αποσυμφορείται όλη η κίνηση, να έχουμε καλύτερη ποιότητα ζωής και πιο φιλοπεριβαλλοντικά μέσα».

 Η ολοκλήρωση της Δυτικής Περιφερειακής Αιγάλεω έργο εθνικής σημασίας

Κατόπιν ο υφυπουργός Υποδομών αναφέρθηκε και στις παρεμβάσεις που γίνονται στη Δυτική Αττική, όπως η επέκταση του Προαστιακού Δυτικής Αττικής, η ολοκλήρωση της Δυτικής Περιφερειακής Αιγάλεω, η επέκταση του Μετρό προς το Ίλιον.  «θα ολοκληρώσουμε το έργο της Δυτικής Περιφερειακής Αιγάλεω, το τελευταίο 1,5 χιλιόμετρο, γιατί κάποια στιγμή ο δρόμος σταματάει στη μέση του πουθενά. Επιπλέον, θα κατασκευάσουμε τον ανισόπεδο κόμβο στον Σκαραμαγκά, που δεν υπάρχει και δημιουργεί ένα τεράστιο μποτιλιάρισμα σε εκείνη την περιοχή, θα κατασκευάσουμε τον ανισόπεδο κόμβο στην περιοχή των Ναυπηγείων και θα αναβαθμίσουμε τον ανισόπεδο κόμβο στο Σχιστού. Επίσης θα αναβαθμίσουμε και την Εθνική Οδού Αθηνών – Κορίνθου στην ευρύτερη περιοχή».

Προχωράμε τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού

Για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού και της Λεωφόρου Κύμης ο υφυπουργός είπε: «Ξέρουμε το πρόβλημα που υπάρχει με την Αθηνών Λαμίας στην άνοδο και στην κάθοδο, για αυτό προχωράμε την Λεωφόρο Κύμης, ώστε να τη δημοπρατήσουμε μέχρι τα τέλη του χρόνου για να ξεκινήσει ως έργο. Και από εκεί και πέρα, εντός του 2022 θα ανακοινώσει η κυβέρνηση τι ακριβώς θα κάνει και με τις επεκτάσεις της Αττική Οδού. Σημασία έχει να σχεδιάζονται σωστά, να δημοπρατούνται σωστά και να κατασκευάζονται σωστά.  Και είμαστε εδώ πέρα για να το κάνουμε αυτό», κατέληξε ο υφυπουργός.

Η Γραμμή 4 θα αλλάξει τις κυκλοφοριακές συνήθειες στην Αττική

Για τη Γραμμή 4 του Μετρό, ο κ Καραγιάννης σημείωσε ότι ήδη «καταλαμβάνουμε εργοταξιακούς χώρους για να ξεκινήσουν τις πρόδρομες εργασίες. Ξεκινάμε ένα τεράστιο έργο, που θα αλλάξει όλες τις κυκλοφοριακές συνήθειες στην Αθήνα και στην Αττική.  Υπολογίζουμε ότι 340.000 άνθρωποι θα χρησιμοποιούν καθημερινά τη γραμμή 4».

Σύμφωνα με τον υφυπουργό το συγκεκριμένο είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο αυτή τη στιγμή με 15 νέους σταθμού.

«Η κατασκευή της Γραμμής 4 θα είναι ουσιαστικά ένα έναυσμα για να παρέμβουμε στις πλατείες μας, για να ενισχύσουμε το πράσινο στην Αθήνα και στην Αττική. Όπως αντιλαμβάνονται οι πολίτες τα έργα αυτά δεν γίνονται μόνο για το 2030, αλλά και για τις επόμενες γενιές. Οι κάτοικοι να δείξουν υπομονή για να προχωρήσουμε ένα τεράστιο έργο. Το κέντρο της Αθήνας θα πρέπει να το κάνουμε κέντρο μιας ευρωπαϊκής πόλης. Να πυκνώσουμε τους σταθμούς του Μετρό και ο κόσμος να χρησιμοποιεί, ως ένα βαθμό περισσότερο τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, το Μετρό και το Τραμ και τα λεωφορεία».