Το Σάββατο 5/6 ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος, ο Δήμαρχος Περιστερίου μαζί τους εργαζόμενους της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος του Δήμου Περιστερίου και την Αντιδήμαρχο Μ. Τσιώτα – Μάρκου, μοίρασαν οργανικό λίπασμα και φυτά σε γειτονιές της 3ης Δημοτικής Κοινότητας, ως επιβράβευση για τη συμμετοχή των πολιτών.
Ad - Διαφήμιση
Το πρόγραμμα της Χωριστής Συλλογής Βιοαποβλήτων επεκτείνεται διαρκώς στην πόλη και η συμμετοχή όλων κρίνεται απαραίτητη!
Ο εξοπλισμός (οικιακό καδάκι 7L + δύο πακέτα σακούλες) παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ και κατόπιν ραντεβού που θα κλείσετε στα τηλέφωνα 2105701639 – 2105701641.











