Υπηρεσίες myKEPlive στον Δήμο Αγίων Αναργύρων-Καματερού και σε 38 δήμους

Ξεκίνησαν οι υπηρεσίες myKEPlive σε 38 Δήμους σε όλη την επικράτεια μεταξύ των οποίων και στον Δήμο Αγίων Αναργύρων-Καματερού.

Μέσω της υπηρεσίας myKEPlive έχετε τη δυνατότητα να κλείσετε ραντεβού για να εξυπηρετηθείτε μέσω βίντεο-κλήσης/ τηλεδιάσκεψης από εκπρόσωπο του ΚΕΠ την ημέρα και την ώρα που επιθυμείτε.

Εισέρχεστε στην πλατφόρμα με δυο τρόπους:

-είτε μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης Gov.gr, ακολουθώντας τη διαδρομή: «Πολίτης και καθημερινότητα» – «Εξ αποστάσεως Εξυπηρέτηση Πολιτών»-(ΚΕΠ) Διοικητική Πληροφόρηση – Διεκπεραίωση αιτήσεων με ψηφιακό ραντεβού

-είτε πληκτρολογώντας τη διεύθυνση www.myKEPlive.gov.gr.

Και στις δυο περιπτώσεις χρησιμοποιείτε τους προσωπικούς κωδικούς/διαπιστευτήρια TAXISnet.

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΣΑΣ

1. Αναλυτικά οι δημοτικές υπηρεσίες για τις οποίες μπορείτε να εξυπηρετηθείτε εξ αποστάσεως με τηλεδιάσκεψη/ βιντεοκλήση είναι οι εξής:

Πολίτης και καθημερινότητα

1 Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας

Μέσω αυτής της υπηρεσίας μπορείτε να ζητήσετε Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας. Θα χρειαστεί να έχετε προς αποστολή ή ανάρτηση κατά τη διάρκεια της Βιντεοκλήσης, -Φωτοτυπία πρόσφατου λογαριασμού ΔΕΗ / ΟΤΕ (ή άλλου παρόχου) ή αντίγραφο εκκαθαριστικού εφορίας.

2 Δημοτική Ενημερότητα

Μέσω αυτής της υπηρεσίας μπορείτε να ζητήσετε δημοτική ενημερότητα. Θα χρειαστεί να γνωρίζετε τον ΑΦΜ σας.

3 Παραχώρηση κοινόχρηστου χώρου

Μέσω αυτής της υπηρεσίας σας παρέχεται η δυνατότητα να υποβάλετε αίτηση προκειμένου να εκδοθεί από το Δήμο που έχετε επιλέξει άδεια παραχώρησης κοινόχρηστου χώρου. Θα χρειαστεί να γνωρίζετε το χρονικό διάστημα χρήσης του χώρου.

4 Βεβαίωση Σήμανσης

Μέσω αυτής της υπηρεσίας μπορείτε να ζητήσετε Βεβαίωση Σήμανσης στη συμβολή συγκεκριμένων οδών λόγω τροχαίου ατυχήματος.

5 Αίτηση για κοπή δένδρων σε κοινόχρηστο χώρο.

Μέσω αυτής της υπηρεσίας σας παρέχεται η δυνατότητα να υποβάλετε αίτηση προκειμένου ο Δήμος που έχετε επιλέξει, να προβεί στην κοπή δένδρων σε κοινόχρηστο χώρο.

Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με το myKEPlive

1. Τι είναι το myKeplive;

Είναι μια σύγχρονη πλατφόρμα όπου μπορείτε να εξυπηρετηθείτε από υπαλλήλους των ΚΕΠ εξ αποστάσεως. Συγκεκριμένα, μπορείτε να αιτηθείτε ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα που υπάρχει διαθεσιμότητα, για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός σας, μέσω τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης.

2. Για ποιες υπηρεσίες μπορώ να εξυπηρετηθώ από το myKepLive;

 

Οι υπηρεσίες έχουν οργανωθεί σε τέσσερα θεματικά πεδία :

i. Διοικητική Πληροφόρηση – Διεκπεραίωση αίτησης,

Μπορείτε να λάβετε πληροφόρηση: αίτηση, δικαιολογητικά, αρμόδιο φορέα/ ή να

υποβάλλετε την αίτησή σας για συγκεκριμένα πιστοποιητικά/ βεβαιώσεις/

έγγραφα.

 

ii. Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις,

Μπορείτε να ενημερωθείτε για διαδικασίες αδειοδότησης επιχειρήσεων καθώς και για έναρξη επαγγέλματος παροχής υπηρεσιών. υποβάλλετε την αίτησή σας για συγκεκριμένα πιστοποιητικά/ βεβαιώσεις/ έγγραφα.

iii. Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία.

Αν είστε πολίτης με αναπηρία μπορείτε να εξυπηρετηθείτε με γραπτό κείμενο, βιντεοκλήση και εξ αποστάσεως διερμηνεία. Μπορείτε να λάβετε πληροφόρηση: αίτηση, δικαιολογητικά, αρμόδιο φορέα/ ή να υποβάλλετε την αίτησή σας για συγκεκριμένα πιστοποιητικά/ βεβαιώσεις/ έγγραφα.

iv. Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας.

Εδώ μπορείτε να υποβάλλετε αίτηση προς το Δήμο σας. Για το σκοπό αυτό επιλέγετε υποχρεωτικά ΚΕΠ του Δήμου στον οποίο απευθύνεστε.

 

4. Ποια είναι η απαιτούμενη εφαρμογή για την διεξαγωγή της  τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης;;

Για την τηλεδιάσκεψη/ βιντεοκλήση μπορείτε:

-είτε να έχετε εγκαταστήσει την εφαρμογή Microsoft teams στον προσωπικό σας υπολογιστή, κινητό ή tablet, με την προϋπόθεση ότι διαθέτουν κάμερα,

-είτε να επιλέξετε τη χρήσης της εφαρμογής μέσω σελίδας φυλλομετρητή.

5. Απαιτείται ταυτοπροσωπία για να εξυπηρετηθώ;

Ναι, η ταυτοπροσωπία είναι απαραίτητη και για το λόγο αυτό θα πρέπει στην αρχή της τηλεδιάσκεψης, η κάμερα σας να είναι ενεργή ώστε να επιδεικνύετε τα νομιμοποιητικά σας έγγραφα για την ταυτοποίηση σας στον υπάλληλο του ΚΕΠ.

 

6. Ποιες κατηγορίες πολιτών μπορούν να εξυπηρετηθούν και με ποια

νομιμοποιητικά έγγραφα?

Προς το παρόν μπορείτε να εξυπηρετηθείτε μέσω του myKeplive εάν είστε

– Έλληνας πολίτης με επίδειξη της ταυτότητα σας. (Η δυνατότητα ταυτοπροσωπίας με χρήση ελληνικού διαβατηρίου θα είναι εφικτή στο επόμενο διάστημα.)

– Ευρωπαίος πολίτης και έχετε καταγραφεί με αίτηση σας στο Τμήμα Αλλοδαπών της Αστυνομικής Αρχής του τόπου της κατοικίας σας, για την έκδοση βεβαίωσης εγγραφής Ευρωπαίου πολίτη.

Για την εξυπηρέτησή σας επιδεικνύεται στην κάμερα κατά την έναρξη της βιντεοκλήσης την κάρτα Ευρωπαίου Πολίτη/ ή το Διαβατήριό σας.

– Πολίτης τρίτης χώρας με την επίδειξη του διαβατηρίου σας ή της κάρτας

παραμονής σας.

Σε κάθε περίπτωση η συνομιλία και η εξυπηρέτηση γίνεται μόνο στα Ελληνικά.

 

7. Πώς κλείνω το ραντεβού;

Αφού εισέλθετε στην πλατφόρμα, επιλέγετε ένα από τα τέσσερα θεματικά πεδία. Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται επιλέγετε την ημερομηνία και την ώρα όπου επιθυμείτε να εξυπηρετηθείτε. Ακολούθως καταχωρείτε τα στοιχεία του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί μέσω βιντεοκλήσης, τα στοιχεία επικοινωνίας του και το θέμα του αιτήματος σας. Ο διαθέσιμος χρόνος εξυπηρέτησης είναι προκαθορισμένος από το σύστημα και διαφέρει ανά θεματική ενότητα.

– Για το τέταρτο θεματικό πεδίο «Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας», είναι

υποχρεωτική η επιλογή του ΚΕΠ του Δήμου σας.

8. Πως επιβεβαιώνεται η κράτησή μου;

Εφόσον έχετε ολοκληρώσει την κράτηση σας αποστέλλεται στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που δηλώσατε μήνυμα με τίτλο «ενημέρωση για την επερχόμενη κράτηση» και σχετικός σύνδεσμος για τη συμμετοχή σας στην τηλεδιάσκεψη με το επιλεγμένο ΚΕΠ. Το ίδιο μήνυμα αποστέλλεται εκ νέου, λίγη ώρα πριν την έναρξη της τηλεδιάσκεψης / βιντεοκλήσης.

9.Με ποιο τρόπο ενεργοποιώ τη βιντεοκλήση μου;

Την προγραμματισμένη ώρα της βιντεοκλήσης ενεργοποιείτε το σύνδεσμο που έχετε λάβει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που δηλώσατε και συνδέεστε στην πλατφόρμα. Θα βρίσκεστε σε αναμονή έως ότου ο υπάλληλος του ΚΕΠ δεχθεί το αίτημά σας και συνδεθεί ώστε να ξεκινήσει η βιντεοκλήση.

10. Η βιντεοκλήση καταγράφεται ;

Όχι δεν καταγράφεται για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων.