Δωρεάν στάθμευση για τους Μαρουσιώτες προωθεί ο Γιώργος Πατούλης

Με απόφασή του το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης έδωσε το πράσινο φως για την έναρξη των ενεργειών για την επαναφορά του μέτρου της ελεγχόμενης στάθμευσης στο Μαρούσι, με δωρεάν στάθμευση για τους κατοίκους της πόλης και καταβολή τέλους χρήσης των υποδομών της από τους επισκέπτες.

Ad - Διαφήμιση

Πρόκειται για ένα μέτρο που μαζί με:
•τη λειτουργική αναβάθμιση και εξωραϊσμό του εμπορικού κέντρου,
•την επικαιροποίηση των κανόνων λειτουργίας της αγοράς στο εμπορικό κέντρο της πόλης,
•την αναδιάρθρωση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου με την επανασύσταση της Δημοτικής Αστυνομίας,
•την ενίσχυση του Δήμου με μόνιμο στελεχιακό δυναμικό από τις προκηρύξεις του 2008,
•την πρόσφατη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για δωρεάν μετακίνηση με τη δημοτική συγκοινωνία της,

βάζει τάξη στην άναρχη στάθμευση στο σύνολο της περιφέρειας του Δήμου, με επίκεντρο το κέντρο του Αμαρουσίου και τις γειτονιές με αυξημένες υπερτοπικές χρήσεις. Παράλληλα, εξασφαλίζει σημαντικούς πόρους για τον Δήμο που ανταποδοτικά θα διατίθενται για παρεμβάσεις και έργα συντήρησηςσε κάθε πολεοδομική του ενότητα της πόλης.