Η Βενεζουέλα θα πουλήσει τις επόμενες ημέρες στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα 15 τόνους χρυσού από τα αποθέματα που φυλάσσονται στα θησαυροφυλάκεια της κεντρικής τράπεζάς της, με αντάλλαγμα ρευστό σε ευρώ.
Ad - Διαφήμιση
Η πώληση αυτή εντάσσεται στην προσπάθεια που καταβάλει η χώρα να παραμείνει φερέγγυα, εν μέσω των πολλών προβλημάτων που αντιμετωπίζει.
Πέρσι είχε εξαχθεί χρυσός αξίας 900 εκατομμυρίων δολαρίων στην Τουρκία.
Στα τέλη Νοεμβρίου η Βενεζουέλα διέθετε αποθέματα 132 τόνων στα δικά της θησαυροφυλάκεια και σε εκείνα της Τράπεζας της Αγγλίας.









