Για περίπου 30-40 μέρες η γραμμή θα λειτουργεί με ντιζελοκίνητα τρένα για να δοκιμαστεί και να τεθεί σε χρήση η ηλεκτροκίνηση και η σηματοδότηση της γραμμής.
Ad - Διαφήμιση
Σε 3 ώρες και 40 λεπτά Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Από την Τρίτη 29 Ιανουαρίου τέθηκε σε λειτουργία η νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, αφού παραδόθηκε και το τελευταίο τμήμα της νέας γραμμής μεταξύ Λιανοκλαδίου – Δομοκού.
Στο πλαίσιο της λειτουργίας της νέας γραμμής έγινε εχθές ειδικό δρομολόγιο στο τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός για να γίνει επιθεώρηση της νέας Γραμμής.









