Ξεκινά σήμερα στην Αθήνα το ετήσιο συνέδριο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ), οι εργασίες του οποίου θα ολοκληρωθούν μεθαύριο, Τετάρτη.
Ad - Διαφήμιση
Στο επίκεντρο του συνεδρίου θα βρεθούν θέματα που απασχολούν το σύνολο των αιρετών της χώρας, όπως οι αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των δήμων μετά την ψήφιση του «Κλεισθένη», η συμμετοχή της αυτοδιοίκησης στο διάλογο για τη συνταγματική αναθεώρηση, τα οικονομικά των δήμων, η ενίσχυση της καταστατικής θέσης των αιρετών, η αποκέντρωση, η προώθηση της τοπικής ανάπτυξης κ.ά.
Η έναρξη των εργασιών θα πραγματοποιηθεί στο Μέγαρο Μουσικής.









