Το πρωτοποριακό κοινωνικό πρόγραμμα «Καθήκον κατ’ οίκον» στο Περιστέρι

Ο Δήμος Περιστερίου με το πρωτοποριακό κοινωνικό πρόγραμμα «Καθήκον κατ’ οίκον» εξασφάλισε κανένας συμπολίτης μας, να μη μείνει χωρίς ένα πιάτο φαγητό στο τραπέζι του, όχι μόνο στις γιορτινές ημέρες, αλλά 365 ημέρες!

Ad - Διαφήμιση

Θερμές ευχαριστίες έδωσαν ο Δήμαρχος Περιστερίου Ανδρέας Παχατουρίδης και ο Δημοτικός Σύμβουλος Ιωάννης Καλαντώνης σε όλες τις εθελόντριες και τη συντονίστρια κα Άννα Μπαντουβάνη.

Ευχήθηκαν καλές γιορτές σε όλους!