Ο Δήμος Αιγάλεω ανακοινώνει πως λόγω του επερχόμενου καύσωνα, θα διαθέσει από σήμερα Πέμπτη 18/8 τις κλιματιζόμενες αίθουσες του Δημαρχείου (Ιερά Οδός 364 & Κάλβου) από τις 11:00 π.μ. έως τις 20:00 μ. μ. σε όλους τους πολίτες που χρήζουν βοήθειας.
Ad - Διαφήμιση









