Την Κυριακή 18 Νοεμβρίου διεξήχθη το 5ο τουρνουά Panionios CUP στο τζούντο. O Πανιώνιος Γ.Σ.Σ σε συνεργασία με τον Δήμο της Νέας Σμύρνης και τον ΕΟΤ διοργάνωσε ολοήμερο τουρνουά τζούντο στο κλειστό γυμναστήριο Αρτάκης. Σε αυτή την αθλητική γιορτή συμμετείχαν 50 σύλλογοι και 480 αθλητές απ’ όλη την χώρα από 9 ετών και πάνω.
Ad - Διαφήμιση

Μεγάλη διάκριση κατάφερε να κερδίσει ένας πολλά υποσχόμενος Περιστεριώτης αθλητής που αγωνίστηκε στα 55 κιλά, ο Αδάμ Αναστασόπουλος που πήρε το αργυρό μετάλλιο. Αγωνίστηκε με τον σύλλογο Dojo club – Σύλλογος Judo Περιστερίου.
Ειρήνη Παρασκευοπούλου









