Συνάντηση Δημάρχου Περιστερίου με μέλη του Εμπορικού Συλλόγου Περιστερίου

Συνάντηση με τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του Εμπορικού Συλλόγου Περιστερίου και τον Δήμαρχο Περιστερίου Ανδρέα Παχατουρίδη πραγματοποιήθηκε εχθές 19/4.

Ad - Διαφήμιση

Η συνάντηση αποτέλεσε μια καλή ευκαιρία για να συζητηθούν θέματα που απασχολούν τον εμπορικό κόσμο της πόλης, σε μια περίοδο που καταστήματα και μικρές επιχειρήσεις καταβάλλουν προσπάθειες να επανακάμψουν.

Στόχος η κοινή προσπάθεια για την επίλυση των προβλημάτων και την ανάπτυξη της πόλης.

 Στηρίζουμε την τοπική μας αγορά, στις γειτονιές της πόλης! Καλό Πάσχα σε όλους!