Ο Γιώργος Παπαδάκης δεν έχει στο πλευρό του την Μπάγια Αντωνοπούλου. Ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής, έσπευσε να μας ενημερώσει πως η Μπάγια είναι αρρωστούλα, γι΄αυτό και δεν βρίσκεται στους δέκτες μας. Όμως η νεαρή δημοσιογράφος μετά από μια ένταση που επικράτησε στα παρασκήνια της εκπομπής αποφάσισε να κάνει χρήση της καλοκαιρινής της άδειας, την οποία και δεν πήρε το καλοκαίρι που μας πέρασε, μιας και ήταν στον «αέρα», λόγω της θερινής, έκτακτης εκπομπής, «Καλοκαίρι Μαζί». Ο Γιώργος Παπαδάκης έκανε λόγω στον αέρα του «Καλημέρα Ελλάδα» είπε «…Λείπει η Μπάγια μας. Η Μπάγια έκανε μια καταπληκτική δουλειά, εγώ την καταχάρηκα το καλοκαίρι μαζί με τον Νίκο Ρογκάκο. Στον Νίκο Ρογκάκο έδωσαν άδεια, στην Μπάγια δεν έδωσαν άδεια. Δημιουργούνται και εντάσεις, αναμφισβήτητα, όταν είσαι πολύ κουρασμένος που μπορεί να μην ευθύνεσαι εσύ, αλλά να ευθύνονται οι άλλοι. Αυτά δεν θα τα συζητήσουμε», δήλωσε αινιγματικά ο αγαπημένος παρουσιαστής και έσπευσε να συμπληρώσει: «…Είναι μια οικογενειακή υπόθεση κι εμείς τα οικογενειακά μας δεν τα βγάζουμε, ούτε θα γίνουμε βορά σε ανταγωνιστικές εκπομπές ή σε site. Μια χαρά είμαστε και σήμερα μάλιστα θέλουμε να αφιερώσουμε την εκπομπή μας στη Μπάγια μας. Έχει τα γενέθλιά της. Δεν θα πούμε τα πόσα χρόνια κλείνει αλλά το σίγουρο είναι ότι την έχασες, γιατί έχει βρει ένα καλό παιδί…»!
Ad - Διαφήμιση









