To πρώτο της χρυσό μετάλλιο κατέκτησε η Ελλάδα στους Ολυμπιακούς Αγώνες Νεότητας στο Μπουένος Άιρες

Οι δύο θεσσαλονικιές κωπηλάτριες Χριστίνα Μπούρμπου και Μαρία Κυρίδου κατέκτησαν σε αγώνισμα της κωπηλασίας το πρώτο χρυσό μετάλλιο της Ελλάδας στην ιστορία των Ολυμπιακών αγώνων Νεότητας και το τέταρτο για την ελληνική κωπηλασία στον θεσμό.

Ad - Διαφήμιση

Οι δυο κωπηλάτριες κέρδισαν το χρυσό τερματίζοντας σε χρόνο 1:40.00 αφήνοντας για μόλις 9 εκατοστά πίσω το πλήρωμα της Τσεχίας που τερμάτισε σε 1:40.09 και 29 της Ρουμανίας που τερμάτισε σε 1:40.29. Στην τέταρτη θέση τερμάτισε η Κίνα με χρόνο 1:45.85.

Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι και ο Στέφανος Καπάκογλου πέρασε στον ημιτελικό του σκιφ καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση στη δεύτερη προημιτελική σειρά με χρόνο 1:38.38.