Άνοιξε η γη στην Αιδηψό – Αυτοκίνητο έπεσε σε τεράστια τρύπα

Σε μια τρύπα που ξεπερνά τα δύο μέτρα έπεσε ένα αυτοκίνητο στη βόρεια Εύβοια. Οι έντονες βροχοπτώσεις έχουν προκαλέσει σοβαρές ζημιές στο οδικό δίκτυο και σε οικήματα του δήμου Ιστιαίας – Αιδηψού στην Βόρεια Εύβοια. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο δρόμος στην οδό Θερμοποτάμου στην Αιδηψό που άνοιξε και “κατάπιε” ένα αυτοκίνητο το οποίο ήταν σταθμευμένο. Ευτυχώς μέσα στο όχημα δεν υπήρχε κανείς ενώ από το σημείο εκείνη τη στιγμή δεν περνούσαν πεζοί.

Ad - Διαφήμιση