Στις 1 μμ. το ματς του Αγίου Ιεροθέου με Πανθηραϊκό

Για συγκοινωνιακούς λόγους, όπως είθισται με τις νησιώτικες ομάδες, το Κυριακάτικο ματς του Άγιου Ιερόθεου με αντίπαλο τον Πανθηραϊκό για τη 2η αγωνιστική της Γ’ Εθνικής θα ξεκινήσει στις 1 το μεσημέρι στο γήπεδο της Χωράφας που σηματοδοτεί την επιστροφή της ομάδας στη φυσική της έδρα.

Ad - Διαφήμιση

Η προετοιμασία συνεχίζεται υπό την επίβλεψη του Γιώργου Αρχοντάκη που δεν αντιμετωπίζει προβλήματα.