Για δήμαρχος Αμαρουσίου θα κατέβει ο Γιώργος Καραμέρος. Ο αντιπεριφερειάρχης Βορείου Τομέα Αττικής έκανε γνωστή την πρόθεσή του να διεκδικήσει στις προσεχείς αυτοδιοικητικές εκλογές τη δημαρχία της πόλης«Η αγάπη μας για το Μαρούσι δεν μπορεί να μπει σε καλούπια και σε στεγανά. Το Μάιο η αγωνία μας πρέπει να είναι, να βγει ενωμένο το Μαρούσι για να προχωρήσουμε στην επόμενη μέρα. Πρέπει να δούμε τις πραγματικές ανάγκες της πόλης και ενωμένοι να βαδίσουμε. Η επόμενη μέρα, όταν θα έχει κλείσει ο κύκλος του παλιού, θα είναι μια μεγάλη ευθεία με πολύ καλές προϋποθέσεις και λύσεις για τα προβλήματά μας», ανέφερε μεταξύ των άλλων.
Ad - Διαφήμιση









