Με έκτακτη ανακοίνωσή του, ο υπουργός Υγείας της Τουρκίας αποκάλυψε ότι ένα άτομο βρέθηκε θετικό στον κοροναϊό.
Ad - Διαφήμιση
Πρόκειται για άντρα, Τούρκο, η κατάσταση του οποίου δεν εμπνέει ανησυχία. Όπως αποκάλυψε ο Κότζα, ο ασθενής έχει τεθεί σε καραντίνα.
Ο υπουργός υγείας περηφανεύτηκε ότι η Τουρκία πήρε τις καλύτερες προφυλάξεις, αλλά πρόκειται για παγκόσμια επιδημία, συνεπώς, όπως είπε δεν μπορούσε να αποφευχθεί. Εκτός αυτού προσέθεσε ότι 1-2 κρούσματα δεν συνιστούν επιδημία, οπότε συνέστησε ψυχραιμία.
Παράλληλα έγινε γνωστό ότι ανακλήθηκαν όλες οι άδειες εργαζομένων του υπουργείου επ’ αόριστον.









