Τερέζα Μέι: Δεν θα αποδεχτούμε δεύτερο δημοψήφισμα για το Brexit

Η βρετανίδα πρωθυπουργός Τερέζα Μέι στην άτυπη Σύνοδο της ΕΕ στο Σάλτσμπουργκ της Αυστρίας δήλωσε: «Αν πρόκειται να πετύχουμε μια επιτυχή κατάληξη, τότε, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο έχει εξελίξει τη θέση του, η ΕΕ θα χρειαστεί επίσης να εξελίξει τη δική της. Είμαι πεπεισμένη ότι με καλή θέληση και αποφασιστικότητα μπορούμε να συνάψουμε μια συμφωνία που θα ταιριάζει και στα δύο μέρη», πρόσθεσε επίσης και απέκλεισε το ενδεχόμενο ενός δεύτερου δημοψηφίσματος.

Ad - Διαφήμιση

«Θα αποχωρήσουμε τον Μάρτιο του 2019. Αυτή η κυβέρνηση δεν θα αποδεχτεί ένα δεύτερο δημοψήφισμα» διεμήνυσε η Μέι.