Οι Αντιδήμαρχοι Περιστερίου που άλλαξαν αρμοδιότητες

Δημαρχείο Περιστέρι

                                                     ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ
Έχοντας υπόψη :
α) Τις διατάξεις του άρθ. 58 του Ν.3852/10 «περί αρμοδιοτήτων Δημάρχου».
β) Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν.3852/10 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α΄87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ. 1 του άρθρου 68 του Ν. 4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου, από το άρθρο 5 του Ν. 4623/2019 (Α΄134) και τροποποιήθηκε από το άρθρο 3 του Ν. 5056/2023, όπως ισχύουν.
γ) Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν.3852/2010, «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α΄87), όπως τροποποιήθηκε το άρθρο 33 του Ν. 4483/2017 (Α΄107) και της παρ. 3 ε΄ του άρθρου 3 του Ν. 4051/2012 (Α΄40), αναφορικά με την αντιμισθία.
δ) Τις διατάξεις των άρθρων 75,76,86 και 89 του Ν. 3463/2006 (Α΄114), όπως ισχύουν.
ε) Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021 (Υπ’ αριθμ. 2846/Β4-461/21-04-2023 απόφαση του Προέδρου της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΦΕΚ Β’ 2802/23) για το Δήμο Περιστερίου Αττικής, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 133.630 κατοίκους.
στ) Το γεγονός ότι στο Δήμο μπορούν να ορισθούν ως δώδεκα (12) Αντιδήμαρχοι.
ζ) Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου (ΦΕΚ Β΄/2578/2011), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
η) Το Ν. 5056/06-10-2023 (ΦΕΚ 163, Τεύχος Α) σχετικά με την «αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού, κατάργηση νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου δήμων, παρακολούθηση επιδόσεων τοπικής αυτοδιοίκησης οικονομική και διοικητική διαχείριση οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, ευζωία των ζώων συντροφιάς, κατασκευή και αναβάθμιση λειτουργούντων χερσαίων συνοριακών σταθμών και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών».
θ) Την υπ’ αριθμ. 1333 Εγκύκλιο του ΥΠΕΣ (αριθμ. πρωτ. 110822/27-12-2023, ΑΔΑ ΨΠΒΖ46ΜΤΛ6-Ρ90) με τίτλο «Αντιδήμαρχοι».
ι) Την αριθμ. πρωτ.οικ.620/4-1-2024 (ΑΔΑ 6ΔΞΧΩΞ2-ΘΒΔ) προηγούμενη Απόφαση περί ορισμού αντιδημάρχων, όπως τροποποιήθηκε με τις αριθμ. οικ.12356/12-3-2024(ΑΔΑ ΨΝΓΕΩΞ2-ΗΨΑ), οικ.18542/17-4-2024 (ΨΚΓΝΩΞ2-9ΟΑ) και οικ.13431/19-3-2024 (ΑΔΑ Ρ41ΑΩΞ2-Δ4Η)Αποφάσεις.

Ad - Διαφήμιση

 

                                                 Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε
Τροποποιούμε τις με αριθμ. πρωτ. οικ.620/4-1-2024 (ΑΔΑ 6ΔΞΧΩΞ2-ΘΒΔ) , αρ.πρωτ.οικ. 12356/12-3-2024(ΑΔΑ ΨΝΓΕΩΞ2-ΗΨΑ) και οικ.13431/19-3-2024 (ΑΔΑ Ρ41ΑΩΞ2-Δ4Η) προηγούμενες Αποφάσεις περί ορισμού Αντιδημάρχων ως εξής:
2
Ορίζουμε:
α) τον ΘΕΟΔΩΡΑΚΟ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ
και του αναθέτουμε τις κάτωθι αρμοδιότητες:
– Από την Διεύθυνση Υπηρεσίας Δόμησης:
– Την εποπτεία, την ευθύνη, το συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν την Διεύθυνση.
– Από τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών:
– Την εποπτεία, την ευθύνη, το συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν το Τμήμα Μελετών και Εκτέλεσης Έργων καθώς και το Τμήμα Συγκοινωνιών Εγκαταστάσεων και Αδειών Μεταφορών.
– Τη χορήγηση αδειών λειτουργίας αθλητικών εγκαταστάσεων (Ν.4479/2017).
– Την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν απευθείας αναθέσεις προμηθειών-υπηρεσιών, (αίτημα για έγκριση δαπάνης, έγκριση της σχετικής μελέτης, πρόσκληση για υποβολή προσφοράς, απόφαση ανάθεσης, πρόσκληση υπογραφής συμφωνητικού και υπογραφή συμφωνητικού) των Υπηρεσιών που έχει την εποπτεία τους.
– Την τέλεση των πολιτικών γάμων εκ περιτροπής με τους λοιπούς Αντιδημάρχους.
– Θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στους τομείς αρμοδιότητάς του.
β)την ΤΣΙΩΤΑ – ΜΑΡΚΟΥ – ΚΑΤΣΟΥΡΟΥ ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, ΙΣΟΤΗΤΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ
και της αναθέτουμε τις κάτωθι αρμοδιότητες:
– Από τη Διεύθυνση Κοινωνικής Πολιτικής, Παιδείας, Πολιτισμού και Νέας Γενιάς:
– Την εποπτεία, την ευθύνη, το συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν τα τμήματα Κοινωνικής Πολιτικής και Ισότητας, Κοινωνικών Παροχών, του Κέντρου Κοινότητας Δήμου Περιστερίου, του Συμβουλευτικού Κέντρου Δήμου Περιστερίου, και από το Τμήμα Παιδείας, Πολιτισμού και Νέας Γενιάς τα θέματα που αφορούν την Παιδεία και τα αδέσποτα και δεσποζόμενα ζώα συντροφιάς.
– Από τη Διεύθυνση ΚΕΠ:
– Την εποπτεία, την ευθύνη, το συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων της Διεύθυνσης Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).
– Από τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών:
– Την εποπτεία, την ευθύνη, τον συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν την αρμοδιότητα της μέριμνας και του ελέγχου της κατάστασης των σχολικών κτιρίων, (καταγραφή τυχών ζημιών, αξιολόγηση, προγραμματισμό) και της αποκατάστασης αυτών με οποιοδήποτε τρόπο.
– Την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν απευθείας αναθέσεις προμηθειών-υπηρεσιών, (αίτημα για έγκριση δαπάνης, έγκριση της σχετικής μελέτης, πρόσκληση για υποβολή προσφοράς, απόφαση ανάθεσης, πρόσκληση υπογραφής συμφωνητικού και υπογραφή συμφωνητικού) των Υπηρεσιών που έχει την εποπτεία τους.
– Το συντονισμό και την εποπτεία της 2ης και 4ης Δημοτικής Κοινότητας του Δήμου.
– Την τέλεση των πολιτικών γάμων εκ περιτροπής με τους λοιπούς Αντιδημάρχους.
– Θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στους τομείς αρμοδιότητας της.
γ) τον ΑΔΑΜΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΣΟΔΩΝ
και του αναθέτουμε τις κάτωθι αρμοδιότητες:
– Από τη Διεύθυνση Προσχολικής Αγωγής του καταργούμενου νομικού προσώπου ΟΠΑΑΠ:
– Την εποπτεία, την ευθύνη, το συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν τη Διεύθυνση Προσχολικής Αγωγής εκτός των θεμάτων αθλητισμού.
– Από τη Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών:
– Την εποπτεία, την ευθύνη, το συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν το Τμήμα Κοιμητηρίου και το Τμήμα Αδειοδοτήσεων και Ρυθμίσεων Εμπορικών Δραστηριοτήτων και
– τις αρμοδιότητες των εσόδων του Τμήματος Προϋπολογισμού, Εσόδων και Περιουσίας.
3
– Την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν απευθείας αναθέσεις προμηθειών-υπηρεσιών, (αίτημα για έγκριση δαπάνης, έγκριση της σχετικής μελέτης, πρόσκληση για υποβολή προσφοράς, απόφαση ανάθεσης, πρόσκληση υπογραφής συμφωνητικού και υπογραφή συμφωνητικού) των Υπηρεσιών που έχει την εποπτεία τους.
– Την τέλεση των πολιτικών γάμων εκ περιτροπής με τους λοιπούς Αντιδημάρχους.
– Θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στους τομείς αρμοδιότητας του.
Κατά τα λοιπά ισχύουν οι αριθμ.πρωτ. οικ.620/4-1-2024(ΑΔΑ 6ΔΞΧΩΞ2-ΘΒΔ),οικ.12356/12-3-24(ΑΔΑ ΨΝΓΕΩΞ2-ΗΨΑ) και οικ.18542/17-4-2024 (ΨΚΓΝΩΞ2-9ΟΑ)προηγούμενες Αποφάσεις.
Η παρούσα να αναρτηθεί στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ και την ιστοσελίδα του Δήμου.
Εσωτερική Διανομή
– Γρ.κ. Δημάρχου O Δήμαρχος
– κ.Γεν.Γραμματέα
– Αντιδήμαρχοι
– Προϊσταμ.Διευθύνσεων,
– Προϊσταμ. Τμημάτων & Αυτοτελών Γραφείων
– Δ.Δ.Υ.-Τ.Δ.
– Νομική Υπηρεσία
Ανδρέας Παχατουρίδης