Συναυλία στο Περιστέρι με τον Πασχάλη και την Μπέσσυ Αργυράκη

Την Τετάρτη, 28 Δεκεμβρίου, ώρα 19:00, στην πλατεία Δημαρχείου – στάση Μετρό «Περιστέρι» θα περάσουμε ένα όμορφο, εορταστικό βράδυ παρακολουθώντας τη συναυλία με τους αγαπημένους καλλιτέχνες ΠΑΣΧΑΛΗ και ΜΠΕΣΣΥ ΑΡΓΥΡΑΚΗ.

Ad - Διαφήμιση

Είσοδος Ελεύθερη!