Πιο ελκυστική φέτος η Πασχαλινή αγορά του Περιστερίου!

Ο εμπορικός κόσμος της πόλης του Περιστερίου, προσδοκά τη βελτίωση της κίνησης στην αγορά, προσκαλώντας τους καταναλωτές να χαρούν τα Πασχαλινά ψώνια τους στα καταστήματα της επιλογής τους.

Ad - Διαφήμιση

Ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Περιστερίου και Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας Ιωάννης Καλαντώνης εκφράζει την αισιοδοξία του, ότι οι καταναλωτές της πόλης μας και άλλων περιοχών θα προτιμήσουν τις τοπικές μας αγορές.

Το Περιστέρι διαθέτει τα καλύτερα καταστήματα σε ποιότητα, ποικιλία και τιμές, τόσο στο κέντρο της πόλης, όσο και στις δυναμικές περιοχές του Αγ. Ιεροθέου, του Λόφου Αξιωματικών, της Ανθούπολης, της Νέας Ζωής, του Μπουρναζίου και της Αγ. Τριάδας.

Η πόλη του Περιστερίου διαθέτει τρεις σταθμούς Μετρό (“Αγ. Αντώνιος”, “Περιστέρι”, “Ανθούπολη”) για την εύκολη πρόσβαση των καταναλωτών, για εντός μετακινήσεις και από άλλες περιοχές.

Ο τοπικός Εμπορικός Σύλλογος σε συνεργασία με τον Δήμο Περιστερίου, προσπαθούν αυτήν τη δύσκολη περίοδο της ενεργειακής κρίσης που πλήττει τη χώρα και όλον τον πλανήτη, να προσελκύσουν καταναλωτές και από άλλες περιοχές.

Μπορεί να μην έχει την καταναλωτική αμετροέπεια των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, όμως και το Πάσχα είναι στο μυαλό μας συνδεδεμένο με τα δώρα, από τότε που περιμέναμε τη λαμπάδα και τα καινούρια παπούτσια από τους νονούς.

Έτσι, οι πασχαλινές αγορές, είναι όχι μόνο για παιδιά και βαφτιστήρια, αλλά και για άλλες αγορές. Για πολλούς το Πάσχα είναι ευκαιρία να πάνε στα χωριά τους και τα χωριά των φίλων τους για να ζήσουν την κατανυκτική ατμόσφαιρα της Μεγάλης εβδομάδας και να καλωσορίσουν την Άνοιξη στη φύση, με χορταστικά τραπέζια και καλή παρέα.

Τις τελευταίες ημέρες ο Ανοιξιάτικος καιρός «ζωντάνεψε» την αγορά του Περιστερίου, με τους καταναλωτές να κάνουν και αναγνωριστικές βόλτες, αλλά και να προχωρούν σε αγορές, κυρίως πασχαλινών ειδών και δώρων.

Ήδη, από την προηγούμενη Παρασκευή και Σάββατο, η κίνηση έδειξε σημάδια ανάκαμψης, με τον κόσμο να κάνει έρευνα αγοράς, προκειμένου να κατασταλάξει στα ποσά που θα διαθέσει για τις πασχαλινές του αγορές.

Η αλλαγή ήταν ιδιαίτερα ευχάριστη, ιδίως μετά από τους τελευταίους δύο πολύ δύσκολους μήνες, Φεβρουάριο και Μάρτιο. Ο προβληματισμός των εμπόρων είναι στο πόσο θα διαρκέσει η αγοραστική «δύναμη» των καταναλωτών.

Οι αγορές δώρων και οι εκπληρώσεις υποχρεώσεων, στο πλαίσιο των εθίμων της ελληνικής παράδοσης, είναι αυτές που φαίνεται ότι κινούν την αγορά. Τον πρώτο λόγο έχουν λαμπάδες και παιδικά είδη ένδυσης και υπόδησης, ενώ κάπως κινούνται και τα νεανικά είδη ένδυσης και υπόδησης.

Στη συντριπτική τους πλειοψηφία οι έμποροι εμφανίζονται ιδιαίτερα απογοητευμένοι, ιδίως από το προηγούμενο διάστημα. Όπως λένε αρκετοί από αυτούς, ο φετινός Μάρτιος ήταν ένας από τους χειρότερους μήνες όλων των εποχών, ενώ ακόμη και ο Φεβρουάριος, μήνας εκπτώσεων, δεν κινήθηκε όπως αναμενόταν, καθώς η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών εξαντλήθηκε πολύ νωρίς.

Οι καταστηματάρχες ελπίζουν να υπάρχει αγοραστική κίνηση, τουλάχιστον σε όλη τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας, ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν πιο εύκολα στις υποχρεώσεις τους –που δεν είναι και λίγες.

 

———————–

 

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΑΓΟΡΕΣ – ΨΩΝΙΑ

 

  • Προγραμματίστε όσο το δυνατόν καλύτερα τις Πασχαλινές αγορές σας, μη βιαστείτε, αλλά και μην τις αφήσετε για την τελευταία στιγμή
  • Κάντε έρευνα αγοράς, συγκρίνετε τιμές και ποιότητα
  • Μην κάνετε όλες τις αγορές μαζί. Τη μία φορά τα τρόφιμα και την άλλη τα υπόλοιπα (ρούχα – παπούτσια)
  • Αγοράζετε από επίσημα σημεία πώλησης – καταστήματα– και όχι από πλανόδιους πωλητές
  • Ζητάτε πάντα αποδείξεις και φυλάσσετε αυτές, διότι αν αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα μόνο με την απόδειξη θα μπορέσετε να βρείτε το δίκιο σας, αλλά και έτσι επιβραβεύουμε τους σωστούς επιχειρηματίες
  • Εξετάζετε προσεκτικά την ετικέτα στα τρόφιμα (επισήμανση)
  • Ιδιαίτερη προσοχή στις συνθήκες υγιεινής του καταστήματος, καθώς και του προσωπικού από το οποίο θα προμηθευτείτε τα τρόφιμα