Βγήκε από το μαιευτήριο η Χριστίνα Μπόμπα

Εξιτήριο από το μαιευτήριο πήρε εχθές το απόγευμα 28/6 η Χριστίνα Μπόμπα και επέστρεψε στο σπίτι της ευτυχισμένη όσο ποτέ μαζί με τα δίδυμα κοριτσάκια της, που γέννησε στις 23/6 με προγραμματισμένο τοκετό και τον Σάκη Τανιμανίδη.

Ad - Διαφήμιση

Οι φώτο που ανέβασε στα social το ζευγάρι από το μαιευτήριο.

eksitirio mpompa

Ο Σάκης Τανιμανίδης στην έξοδό τους από το μαιευτήριο είπε:

«Ζούμε την πιο μαγική στιγμή της ζωής μας», είπε το ζευγάρι. Όπως αποκάλυψε ο Σάκης Τανιμανίδης, για τον ίδιο η πιο συγκινητική στιγμή ήταν όταν η Χριστίνα πήρε στην αγκαλιά της τα δίδυμα και άρχισε να τα θηλάζει. Είμαστε ήδη δυο μέρες μαζί! Και δεν είχα φανταστεί ποτέ ότι μπορεί κανείς να αγαπήσει τόσο πολύ! Είναι ένα πρωτόγνωρο συναίσθημα που μπορούν να καταλάβουν μόνον όσοι έχουν γίνει γονείς. Οι πρώτες ώρες κυλούν με μαραθώνιους θηλασμούς, πολλά ξενύχτια και περισσότερα χαμόγελα. Δεν έχω λόγια για τις ευχές και την αγάπη σας! Μας κάνατε τις μέρες μας ακόμα πιο ξεχωριστές!», έγραψε η Χριστίνα Μπόμπα στο πρώτο post με τα δίδυμα.

 

«Έφτασαν. Στην πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής μας επί… 2», έγραψε στη φωτογραφία που ανήρτησε ο Σάκης Τανιμανίδης.