Ο Δήμος Περιστερίου δώρισε ένα μεγάλο απορριμματοφόρο, με συμπιεστή τύπου πρέσας, 16 κυβικών στο Δήμο Κορυδαλλού.
Ad - Διαφήμιση
Στο πλαίσιο της συνεχούς ανανέωσης του μηχανολογικού εξοπλισμού με οχήματα νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας αξιοποιούμε και συνδράμουμε άλλους Δήμους μ’ αυτές τις δωρεές.
Μαζί με την Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος Μ. Τσιώτα – Μάρκου και τον Αντιδήμαρχο Πόλης Β. Μπέτση o δήμαρχος Περιστερίου Ανδρέας Παχατουρίδης παρέδωσε το απορριμματοφόρο στο Δήμαρχο Κορυδαλλού Νίκο Χουρσαλά που βρέθηκε στο Περιστέρι γι’ αυτό το λόγο, συνοδευόμενος από τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Απ. Μανούσο.









