Αποκλειστική συνέντευξη με τον Θανάση Καποτά, επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Ανοιχτοί Ορίζοντες για το Περιστέρι».
Ad - Διαφήμιση
Θανάσης Καποτάς:Να σας ευχαριστήσω για τη δυνατότητα που μου δίνεται να εκφράσω τις απόψεις μου και να επικοινωνήσω με τις Περιστεριώτισσες και τους Περιστεριώτες.
Δημοσιογράφος: Να ξεκινήσουμε με το μεγάλο πρόβλημα της πανδημίας του covid 19 και της συνεχιζόμενης αύξησης των κρουσμάτων.
Θανάσης Καποτάς: Από την αρχή της πανδημίας δεν εφαρμόστηκε ένα αξιόπιστο σχέδιο καταγραφής των κρουσμάτων και επιδημιολογικής επιτήρησης ώστε να υπάρχουν αποτελεσματικές αποφάσεις για περιοριστικά μέτρα.
Ακόμα και σήμερα βλέπουμε παλινωδίες στην συνταγογράφηση των self-tests, σκιές στην προμήθειά τους από εταιρίες που παίρνουν το διαγωνισμό και ξαφνικά όταν είναι να παραδώσουν, μεταβιβάζονται και κηρύσσονται έκπτωτες του διαγωνισμού.
Άνοιγμα και κλείσιμο των σχολείων χωρίς να λαμβάνονται τα απαραίτητα μέτρα, όπως μείωση μαθητών στις τάξεις (μη ξεχνάμε τις μάσκες σεντόνια που δόθηκαν στους μικρούς μαθητές).
Τα νοσοκομεία και το υγειονομικό προσωπικό να έχουν εξαντληθεί γιατί η κυβέρνηση δεν αποφασίζει την επίταξη των ιδιωτικών νοσηλευτηρίων και την πρόσληψη γιατρών και νοσηλευτικού προσωπικού, ενώ προσλαμβάνονται αστυνομικοί.
Μπορούμε να πούμε πολλά τέτοια παραδείγματα.
Δημοσιογράφος: Παρόλα αυτά παρατηρείται το φαινόμενο του συνωστισμού σε δρόμους και πλατείες.
Θανάσης Καποτάς: Αυτό ήταν φυσικό να συμβεί. Το lockdown το κατέστησαν ανενεργό οι πολίτες, όχι γιατί δεν έχουν ατομική ευθύνη, όχι γιατί είναι απείθαρχοι αλλά γιατί από τη μεριά της κυβέρνησης δε γίνεται τίποτα για να περιοριστεί η εξάπλωση. Ο κόσμος βλέπει τι γίνεται στα μέσα μαζικής μεταφοράς, τους εργασιακούς χώρους, τις βόλτες και τις εκδρομές κυβερνητικών παραγόντων.
Ο κόσμος κουράστηκε. Βλέπουμε τη ΒΕΑΚΗ αλλά και άλλους δρόμους και πλατείες σε άλλους Δήμους, τη νεολαία που τα συστημικά κανάλια προσπαθούν να τη βγάλουν ανεύθυνη αλλά δε βλέπουμε το μετρό, τα λεωφορεία.
Ξέρετε, αν κάνετε μια βόλτα στις πλατείες και στο άλσος το πρωί έως το απόγευμα θα δείτε έναν άλλον συνωστισμό, άλλων μεγαλύτερων ηλικιών.
Επομένως, μη στοχοποιούμε τις νέες και τους νέους μας, ό,τι πιο υγιές υπάρχει.
Προτείνουμε το σταδιακό άνοιγμα της εστίασης στους εξωτερικούς χώρους, προφανώς με όλα τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης, έτσι ώστε να αποσυμπιεστεί με ασφάλεια η κοινωνική κούραση που συσσωρεύεται.
Δημοσιογράφος: Καλά με την πανδημία αλλά υπάρχουν και άλλα θέματα που απασχολούν τον Περιστεριώτη. Πώς θα τα ιεραρχούσατε;
Θανάσης Καποτάς: Πολύ σωστά το θέτετε. Υπάρχουν πολλά που απασχολούν την τοπική κοινωνία και χρειάζονται λύση.
Επιγραμματικά θα τα αναφέρω και ο καθένας ας τα βάλει με όποια σειρά θέλει.
Τα απορρίμματα και η διαχείρισή τους
Οι κοινόχρηστοι χώροι πράσινου – ο ΣΜΑ
Το ποικίλο όρος
Το πάρκο Νέας Ζωής
Οι δρόμοι και τα πεζοδρόμια της Πόλης
Δημοσιογράφος: Επιγραμματικά θέσατε ζητήματα που αναζητούν λύσεις. Δυο λόγια για το καθένα πολύ σύντομα.
Θανάσης Καποτάς: Κατανοώ πως πρέπει να ζητήσουμε από τον κ. Καλαντώνη και άλλο χώρο για να αναπτύξουμε όλα αυτά, γιατί ειλικρινά είναι τεράστια θέματα όλα μαζί και το καθένα ξεχωριστά αναζητά τη λύση του για να βελτιωθεί η ζωή των Περιστεριωτών.
- Απορρίμματα και η διαχείρησή τους. Ο ΧΥΤΑ της Φυλής δεν μπορεί να συνεχίσει να υπάρχει. Πρέπει άμεσα να πάμε στη χωροθέτηση πράσινων σημείων και σε γωνιές ανακύκλωσης σε όλη την Πόλη. Ξεχωριστή συλλογή χαρτιού – γυαλιού – αλουμινίου – πλαστικού κ.λπ. Να μειώσουμε τον όγκο των απορριμμάτων.
- Χώροι πράσινου. Αξιοποίηση κάθε τετραγωνικού για πράσινο, από πλατείες μικρής έκτασης έως την απομάκρυνση του παράνομου και ρυπογόνου ΣΜΑ, για επέκταση τους άλσους ώστε να γίνει πραγματικό άλσος.
- Οι δρόμοι και τα πεζοδρόμια της Πόλης χρειάζονται βελτίωση, ειδικά τα πεζοδρόμια είναι σε τραγική κατάσταση. Ξέρετε, το Περιστέρι δεν είναι μόνο το κέντρο της Πόλης και το φαίνεσθαι, είναι και οι γειτονιές της Πόλης.
- Ποικίλο όρος. Πρέπει άμεσα να περάσει στους δημότες. Η Μονή Λαμίας να πάψει διεκδικεί την ανάσα των δημοτών και την περιουσία τους. Η εκκλησία επιτέλους ας αρκεστεί στο πνευματικό έργο της, τα γήινα ας τ’ αφήσει στους Δήμους και στους Πολίτες.
- Πάρκο Νέας Ζωής. Χρειάζεται ανάπλαση για να γίνει πιο θελκτικό στους κατοίκους της Πόλης. Επίσης, ο Δήμος πρέπει με το Υπουργείο Άμυνας να δει την παραχώρηση και άλλων στρεμμάτων για την αύξηση του πάρκου.
Δημοσιογράφος: Κύριε Καποτά με τη μέχρι τώρα θητεία σας στο Δημοτικό Συμβούλιο τι θα θέλατε να πείτε;
Θανάσης Καποτάς: Στις εκλογές ο περιστεριώτικος λαός μίλησε και έδωσε στον καθένα αυτό που πίστευε ότι έπρεπε να δώσει.
Εμείς από την αρχή είπαμε ότι δε θα είμαστε μια δύναμη με αρχή τη στείρα άρνηση σε όλα. Είπαμε ότι όπου κρίνουμε ότι πρέπει να στηρίξουμε θα στηρίξουμε και όπου πρέπει να είμαστε απέναντι θα καταψηφίσουμε. Ξέρετε, αυτό είναι δημοκρατία, να ακούγονται όλες οι απόψεις.
Φυσικά αυτό δεν το βλέπουν όλοι έτσι και γι’ αυτό η κυβέρνηση μέσα σε ενάμιση χρόνο έχει κάνει επτά νομοθετικές παρεμβάσεις και συνεχίζει στην Τοπική Αυτοδιοίκηση με σκοπό την αποδυνάμωση των Δημοτικών Συμβουλίων αλλάζοντας τα ποσοστά εκλογής των Δημάρχων, καταργώντας τις Κοινότητες, παίρνοντας αρμοδιότητες από το Δημοτικό Συμβούλιο και πηγαίνοντάς τες στην οικονομική επιτροπή και στην επιτροπή ποιότητα ζωής.
Δημοσιογράφος: Δυο λόγια για εσάς προσωπικά, για να σας γνωρίσουμε καλύτερα.
Θανάσης Καποτάς: Τώρα κάνατε την πιο δύσκολη ερώτηση.
Γέννημα θρέμμα Περιστεριώτης.
Μετά την αποφοίτησή μου από ΑΤΕΙ το τμήμα Οικονομίας – Διοίκησης ασχολήθηκα ως Φοροτέχνης – Λογιστής και εκπαιδευτής σε σχολές Οικονομίας – Διοίκησης. Μετά Δημόσιος Υπάλληλος σε Ασφαλιστικά Ταμεία.
Έκανα το μεταπτυχιακό στα Οικονομικά των Ασφαλιστικών Φορέων.
Διετέλεσα πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εργαζομένων στα Ασφαλιστικά Ταμεία.
Πρόεδρος του Ενιαίου Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης (ΕΤΕΑ) και διοικητής και πρόεδρος του Δ.Σ. του Ενιαίου Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης και Πρόνοιας (ΕΤΕΑΕΠ).
Και τέλος ήρθε η ανάμειξη στα Αυτοδιοικητικά με την ίδρυση της Δημοτικής Παράταξης «Ανοιχτοί Ορίζοντες για το Περιστέρι» και η εκλογή μου ως Δημοτικός Σύμβουλος.
Δημοσιογράφος: Κλείνοντας αυτή τη συνέντευξη τι μήνυμα θα θέλατε να δώσετε στους Περιστεριώτες;
Θανάσης Καποτάς: Εμβολιαζόμαστε όλοι για να πάρουμε τη ζωή μας πίσω.
Στηρίζουμε τις επιχειρήσεις του Δήμου μας.
Παλεύουμε για τα δικαιώματά μας και δε χαρίζουμε τίποτα σε κανέναν.
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας και το χώρο που μου δώσατε.
Καλή Ανάσταση σε όλα τα επίπεδα και Καλό Πάσχα με υγεία σε όλον τον κόσμο.









