Ξεκινούν σήμερα οι πληρωμές των 800 ευρώ στους εργαζομένους επιχειρήσεων που έκλεισαν, ενώ σήμερα ανοίγει η πλατφόρμα προκειμένου και οι επαγγελματίες να υποβάλουν αιτήσεις για το επίδομα.
Ad - Διαφήμιση
Η διαδικασία πληρωμής θα ολοκληρωθεί έως και τις 17 Απριλίου.
Στη συνέχεια, θα ακολουθήσουν άλλες δύο φάσεις πληρωμών, οι οποίες είναι οι εξής:
- Β΄ φάση: από τις 27 Απριλίου έως και τις 30 Απριλίου.
- Γ΄ φάση: από τις 5 Μαΐου έως και τις 10 Μαΐου.
Ο αριθμός των εργαζομένων που έχουν κάνει ηλεκτρονική αίτηση και θα πληρωθούν είναι πάνω από 800.000.
Εργαζόμενοι που είτε δεν υπέβαλαν υπεύθυνη δήλωση για να εισπράξουν τα 800 ευρώ, είτε οι συμβάσεις τους τίθενται σε αναστολή σε μεταγενέστερο χρόνο, μπορούν να υποβάλουν τις υπεύθυνες δηλώσεις τους κατά τη διάρκεια της δεύτερης φάσης, που έχει ήδη ξεκινήσει και εκτείνεται από τις 11 Απριλίου έως και τις 20 Απριλίου, ως ακολούθως:
Στις 11/4/2020 όσων εργαζομένων ο ΑΦΜ λήγει σε 1, 12/4, όσων ο ΑΦΜ λήγει σε 2, 13/4 όσων ο ΑΦΜ λήγει σε 3, 14/4 όσων ο ΑΦΜ λήγει σε 4, 15/4 όσων ο ΑΦΜ λήγει σε 5, 16/4 όσων ο ΑΦΜ λήγει σε 6, 17/4 όσων ο ΑΦΜ λήγει σε 7, 18/4 όσων ο ΑΦΜ λήγει σε 8, 9/4 όσων ο ΑΦΜ λήγει σε 9, 20/4 όσων ο ΑΦΜ λήγει σε 0.
Σήμερα, Μεγάλη Τετάρτη 15 Απριλίου, καταβάλλεται κανονικά και το Δώρο Πάσχα, όπως ακριβώς προβλέπει η εργατική νομοθεσία, από τις επιχειρήσεις που δεν έχουν πληγεί, βάσει Κωδικών Αριθμών Δραστηριότητας (ΚΑΔ) ούτε έχουν αναστείλει τη λειτουργία τους με διοικητική εντολή, λόγω των μέτρων για τον κορονοϊό.
Τι ισχύει με βάση την ΠΝΟ της 30ής Μαρτίου:
– Οι επιχειρήσεις-εργοδότες των οποίων η επιχειρηματική δραστηριότητα έχει ανασταλεί με απόφαση της δημόσιας αρχής καθώς και οι επιχειρήσεις-εργοδότες οι οποίοι ανήκουν στους κλάδους που πλήττονται σημαντικά λόγω των αρνητικών συνεπειών της πανδημίας μπορούν να καταβάλουν το δώρο Πάσχα μέχρι την 30ή Ιουνίου 2020.
– Στην περίπτωση κατά την οποία η εργασιακή σχέση των απασχολουμένων στις ανωτέρω επιχειρήσεις-εργοδότες τίθεται σε αναστολή και η διάρκεια της εργασιακής σχέσης, έως την αναστολή της, δεν καλύπτει ολόκληρη τη χρονική περίοδο από την 1η Ιανουαρίου έως τις 30 Απριλίου του τρέχοντος έτους, το δώρο Πάσχα καταβάλλεται μειωμένο, λαμβάνοντας υπόψη για τον υπολογισμό του το χρόνο διάρκειας της εργασιακής σχέσης έως την αναστολή αυτής, ενώ το ποσό του δώρου Πάσχα που αντιστοιχεί στο χρονικό διάστημα αναστολής της εργασιακής σχέσης καταβάλλεται από το κράτος







