ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ Η ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ 7 ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ

Συνεχίζονται και επεκτείνονται τα προγράμματα του Δήμου Χαϊδαρίου για την  διανομή τροφίμων και γενικά την στήριξη σε απόρους και σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.

Ad - Διαφήμιση

Το πρόγραμμα καθημερινού συσσιτίου υλοποιείται πλέον με διανομή του φαγητού στο σπίτι. Το πρόγραμμα περιλάμβανε περίπου 40 άτομα και με νέες αιτήσεις έχει ήδη φτάσει τα 50.

Άμεσα ξεκινάει νέο, έκτακτο πρόγραμμα καθημερινής διανομής τροφίμων  με χρηματοδότηση από το Υπουργείο Εσωτερικών. Οι δικαιούχοι είναι περίπου 250 σύμφωνα με τα κριτήρια που έχει καθορίσει το Υπουργείο και η χρηματοδότηση που έχει εγκριθεί καταρχήν είναι για ενάμιση μήνα. Την διανομή των τροφίμων θα πραγματοποιεί καθημερινά ο Δήμος με το προσωπικό και τα οχήματα του «Βοήθεια στο Σπίτι».

Αυτή την εβδομάδα  θα πραγματοποιηθεί η διανομή τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης του προγράμματος ΤΕΒΑ. Η διανομή θα πραγματοποιηθεί στα σπίτια των ωφελούμενων (περίπου 400 άτομα) από την Κοινωνική Υπηρεσία.

Τον συντονισμό όλων των διανομών στα σπίτια και την παρακολούθηση ώστε να τηρούνται σε κάθε περίπτωση τα μέτρα ατομικής προστασίας έχει ο Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Υπηρεσίας κ. Φώτης Θεοδωρακόπουλος.

Η λειτουργία των τηλεφώνων επικοινωνίας και ψυχολογικής στήριξης της Κοινωνικής Υπηρεσίας και του Γραφείου Δημότη, που είναι καθημερινή σε 12ωρη βάση (8 πρωί – 8 απόγευμα), επεκτείνεται από αυτή την εβδομάδα και τα Σαββατοκύριακα (9 πρωί – 3 απόγευμα). Τα τηλέφωνα επικοινωνίας είναι 213 2047266-213 2047267-213 2047300-213 2047251. Όλα τα αιτήματα για υλική συνδρομή, συνταγογράφηση φαρμάκων, ψυχολογική υποστήριξη αξιολογούνται από την Κοινωνική Υπηρεσία και υλοποιούνται χωρίς προβλήματα.

Ο Δήμαρχος Βαγγέλης Ντηνιακός και η επιτροπή διαχείρισης της κρίσης που έχει συσταθεί στον Δήμο βρίσκονται στο Δημαρχείο από την αρχή της κρίσης  7 ημέρες την εβδομάδα και έχουν καθημερινή ενημέρωση για την ανταπόκριση του Δήμου στα  αιτήματα συμπαράστασης και υποστήριξης που υποβάλλονται στα τηλέφωνα και τα μειλ επικοινωνίας.

Για την εξυπηρέτηση των αναγκών της Κοινωνικής Υπηρεσίας  του Δήμου, για όσο διάστημα θα διαρκούν τα έκτακτα μέτρα, ο Δήμος Χαϊδαρίου εξασφάλισε την ψηφιακή εφαρμογή «Νοιάζομαι» και συγκεκριμένα την υπηρεσία “Έκτακτες Ανάγκες COVID-19″ ως δωρεάν προσφορά της εταιρείας Intellisoft.  Η συγκεκριμένη υπηρεσία διευκολύνει την καταγραφή και την άμεση προώθηση προς εξυπηρέτηση των αναγκών των ευπαθών ομάδων του πληθυσμού στις συνθήκες της υγειονομικής κρίσης.

Τέλος, επιλύθηκε από την Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Χαϊδαρίου το πρόβλημα που υπήρχε με άστεγο στην οδό Στρ. Καραϊσκάκη. Ο άστεγος είχε πολλές φορές το τελευταίο διάστημα  αρνηθεί την μεταφορά του σε δομή φιλοξενίας αστέγων του Δήμου Αθηναίων, όπως κανονικά προβλέπεται. Όπως είναι γνωστό, το νομικό πλαίσιο δεν επιτρέπει την απομάκρυνση αστέγων χωρίς την συμφωνία τους και το νομικό αυτό κενό δεν έχει επιλυθεί ούτε στις σημερινές συνθήκες της μεγάλης υγειονομικής κρίσης.

Η Κοινωνική Υπηρεσία βρήκε εναλλακτική λύση για την προσωρινή στέγαση του αστέγου, πραγματοποίησε από την αρχή της προηγούμενης εβδομάδας την αναγκαία προεργασία και από την Παρασκευή 3 Απριλίου ο άστεγος έχει ήδη μεταφερθεί.