Σε καραντίνα το 1/4 του πληθυσμού της Ιταλίας

Το ένα τέταρτο του πληθυσμού της Ιταλίας σε καραντίνα έθεσε την Κυριακή η κυβέρνηση της χώρας που πλήττεται πολύ σοβαρά από την επιδημία του κορωνοϊού. Πρόκειται για ένα πρωτοφανές μέτρο, με στόχο να ανασχεθεί η εξάπλωση της ασθένειας COVID-19, που έχει μολύνει τουλάχιστον 109.000 ανθρώπους σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ad - Διαφήμιση

Άλλοι 133 θάνατοι καταγράφηκαν στην Ιταλία τις περασμένες 24 ώρες φτάνοντας 7.375 κρούσματα και 366 θανάτους.

Τα μέτρα περιορισμού θα ισχύσουν ως την 3η Απριλίου.

Τα 15 εκατομμύρια Ιταλοί που ζουν μέσα σε αυτή την «κόκκινη ζώνη» θα δουν τις μετακινήσεις τους να περιορίζονται δραστικά. Τα σύνορα με τις γειτονικές χώρες παραμένουν ανοικτά προς το παρόν. Τα δύο μιλανέζικα αεροδρόμια και αυτό της Βενετίας μένουν επίσης ανοικτά, αλλά με πολύ μειωμένο τον αριθμό των πτήσεων. Οι χώρες που γειτονεύουν με την Ιταλία (Γαλλία, Ελβετία, Αυστρία, Σλοβενία) διαβεβαίωσαν ότι δεν θα κλείσουν τα σύνορά τους, ωστόσο θα επιβάλλουν κάποιους περιορισμούς.

Με την ανακοίνωση των ενισχυμένων περιορισμών, χιλιάδες πολιτών άρχισαν να συρρέουν στους σιδηροδρομικούς σταθμούς ή επιβιβάστηκαν στα αυτοκίνητά τους σε μια προσπάθεια να διαφύγουν από την περιοχή.