Συνέντευξη με τον κ. Περικλή Φαραό, Διευθύνων Σύμβουλο της «my life partners» – Εταιρία Aσφαλιστικής Διαμεσολάβησης

Συνέντευξη για την εφημερίδα Πρώτη του Περιστερίου με τον κ. Περικλή Φαραό, Διευθύνων Σύμβουλο της «my life partners» – Εταιρία Aσφαλιστικής Διαμεσολάβησης στην Ειρήνη Παρασκευοπούλου.

Ad - Διαφήμιση

 

Βιογραφικό κ. Περικλή Φαραό

Γεννήθηκε στην Αθήνα στις 23 Μαρτίου το 1968. Μεγάλωσε στο Περιστέρι και φοίτησε στα δημόσια σχολεία της πόλης. Ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1985 στο Πολεμικό Ναυτικό μέχρι και το 1992, όπου και αποφάσισε να ασχοληθεί με την ιδιωτική ασφάλιση.
Σήμερα με 27 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της ιδιωτικής ασφάλισης παραμένει ιδιαίτερα αφοσιωμένος για την ανάδειξη της αξίας της ασφάλισης για την κοινωνία.
Το 1992 ξεκίνησε ως ασφαλιστής στην Ελληνοβρετανική Ασφαλιστική όπου μετέπειτα έγινε ΑΧΑ Ασφαλιστική.
Από το 1994 και μέχρι το 2014 ήταν Agency Manager της ΑΧΑ με πολλές επιτυχίες και διακρίσεις όπως πολλές φορές ανακηρύχθηκε 1ος συντονιστής πωλήσεων ζωής και γενικών.
To 2014 ίδρυσε την ανεξάρτητη εταιρία Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης PF My life partners, στην οδό Παναγή Τσαλδάρη 16 στο Περιστέρι, στα πρότυπα του Agency.
Στόχος του η ανάπτυξη δεξιοτήτων των ασφαλιστικών συμβούλων με εξειδίκευση στο χρηματοοικονομικό σχεδιασμό για την προστασία της βιώσιμης ανάπτυξης της κοινωνίας.
Σκοπός του η οικονομική ασφάλεια των ανθρώπων σε κάθε στάδιο της προσωπικής και επαγγελματικής τους πορείας.
Ο κύριος Φαραός μαζί με τους επί χρόνια καταξιωμένους 40 συνεργάτες του εξυπηρετούν πάνω από 10.000 πελάτες με έντονη παρουσία στην Αττική, Σαλαμίνα, Αίγινα, Νάξο, Κιάτο, Κόρινθο και Άργος.

Ειρήνη Παρασκευοπούλου: Κύριε Περικλή Φαραό αρχικά σας ευχαριστούμε για τη συνέντευξη και τη φιλοξενία στο γραφείο σας. Θα θέλαμε να μας πείτε λίγα λόγια για το ξεκίνημά σας και την επαγγελματική σας πορεία. Πως  αποφασίσατε να δραστηριοποιηθείτε στον κλάδο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης;

Περικλής Φαραός: Η επαγγελματική μου πορεία ξεκινά το 1992. Ήμουν υπαξιωματικός στο Πολεμικό Ναυτικό και μετά από κάποιους μήνες παραιτήθηκα. Όλα ξεκίνησαν από τη γνωριμία με έναν συνάδελφο στην «Ελληνοβρετανική». Μία μικρή εταιρεία αλλά πολύ ποιοτική στην οποία έκανα τα πρώτα βήματά μου. Αρκετά σύντομα ασχολήθηκα με το management. Με ενδιέφερε να ασχολούμαι με τους ανθρώπους. Πολύ γρήγορα άρχισα να βλέπω το συγκεκριμένο χώρο ως ένα κομμάτι της ζωή μου. Μπορώ να πω ότι ενδιαφερόμουν και ασχολιόμουν πάνω από 15-16 ώρες την ημέρα για να μην πω 24. Προσπαθούσα συνεχώς να βρω ανθρώπους να επικοινωνήσω όλα αυτά που πίστευα, που μου άρεσαν, στην ουσία να περάσω την φιλοσοφία μου, να δημιουργήσουμε, μαζί με συνεργάτες και να γίνουμε ωφέλιμοι προς την κοινωνία. Αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο πολύ γρήγορα είδα πολύ επαγγελματικά όλο αυτό τον χώρο. Ο τομέας της ασφάλισης είναι μοναδικός. Είναι ένα συναίσθημα το οποίο όταν το νιώθεις σου δίνει μεγάλη δύναμη γιατί μπορείς και προσφέρεις στο συνάνθρωπό σου. Πρώτα απ’ όλα τον ακούς κάτι πολύ δύσκολο στις μέρες μας. Από τότε ήταν δύσκολο αλλά τώρα έχει εξελιχθεί και έχει γίνει πολύ πιο δύσκολη η επικοινωνία. Προσπαθείς να φανείς  χρήσιμος, να τον συμβουλεύσεις σωστά, ώστε να μπορέσει να διακρίνει πως το αίσθημα της ασφάλειας είναι σπουδαίο αγαθό. Αυτό με πάθιασε και σιγά-σιγά μπήκα και στο management και έβαζα ανθρώπους και σιγά-σιγά εξελισσόμασταν.

Ερ.: Πως επιλέξατε το Περιστέρι για να ιδρύσετε τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας σας «my life partners» και πώς βλέπετε την ασφαλιστική αγορά της πόλης μας;

 Απ.: Θα ήθελα να πω πρώτα απ’ όλα ότι είμαι Περιστεριώτης γέννημα θρέμμα. Από την παιδική μου ηλικία, τα σχολικά χρόνια, οι φίλοι, όλη η αθωότητα και οι αναμνήσεις είναι όλα στο Περιστέρι. Οπότε μου ήταν σχετικά εύκολο να μην απομακρυνθώ. Από τα πρώτα βήματα ξεκίνησα ναι μεν σε ένα άλλο γραφείο για να μπω σ’ αυτή τη δουλειά, αλλά πολύ γρήγορα μέσα σε ενάμιση χρόνο ήδη είχα γραφείο στο Περιστέρι. Ένα μικρό γραφείο. Ήταν κάτι λιγότερο από 30 τετραγωνικά και εκεί έγινε η πρώτη προσπάθεια. Γυρίσαμε όλο το Περιστέρι να ενημερώσουμε τον κόσμο να έρθει πιο κοντά μας, να βρούμε ανθρώπους από το Περιστέρι να στελεχώσουμε το ανθρώπινο δυναμικό μας. Μιας και βρέθηκα πολύ σύντομα να έχω γραφείο και γνωρίζοντας πολύ καλά το χώρο, ένιωσα πολύ καλύτερα στο να ανταποκριθώ εδώ και νομίζω ότι δεν θα μπορούσα κάπου αλλού να έχω την έδρα μου ακόμα και σήμερα που έχω κάνει πολλές αλλαγές και επενδύσεις πλέον στο Περιστέρι. Η αγορά της πόλης μας όπως και η αγορά σε όλη την Ελλάδα είναι μία αγορά ανασφάλιστων. Είναι μία αγορά που οι περισσότεροι κρατάνε τον κίνδυνο για τον εαυτό τους. Θεωρώ ότι θέλει πολλή δουλειά ενημέρωσης και συζήτησης ώστε  οι περιουσίες όλων των επιχειρήσεων, να είναι ασφαλισμένες. Οι επιχειρήσεις στο Περιστέρι είναι κάποιες χιλιάδες, αλλά νιώθω ότι πάνω από 50 % είναι ανασφάλιστες. Αυτό θα είναι ένα τεράστιο πλήγμα σε μία μαζική καταστροφή αν συμβεί στην περιοχή μας. Θα κάνουμε λοιπόν κάθε δυνατή προσπάθεια αναλυτικής ενημέρωσης. Άλλωστε, τίποτα δεν θεωρείται δικό μας αν δεν είναι ασφαλισμένο.

Ερ.: Ποια ασφαλιστικά προϊόντα περιλαμβάνονται στην παροχή υπηρεσιών σας και ποια έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση;

Απ.: Ως σύμβουλοι εμείς πιστεύουμε πάρα πολύ στο έργο μας, να εξασφαλίσουμε, να ασφαλίσουμε τη ζωή των ανθρώπων. Μετά μπορούμε να ασχοληθούμε με την περιουσία τους. Έχουμε αναπτύξει πάρα πολύ τη συμβουλευτική προσέγγιση. Ό,τι αφορά τον άνθρωπο, την προστασία της ζωής του, της υγείας του, αλλά και της περιουσίας του. Βέβαια και τις επενδύσεις, είτε συνταξιοδοτικά είτε σε εφάπαξ, δηλαδή χρήματα που μπορεί κάποιος είτε με κλασική αποταμίευση, είτε επενδύοντας να βρει στην πορεία της ζωής του. Στην ουσία ασχολούμαστε με όλα εκείνα τα οποία δημιουργούν μια ανασφάλεια στο παρόν και στο μέλλον σε κάθε συνάνθρωπό μας, δουλεύοντας μαζί του για λύσεις. Ο τρόπος ο οποίος δουλεύουμε είναι με ανάλυση αναγκών δηλαδή προσπαθούμε να καταλάβουμε τους ανθρώπους και τις ανάγκες τους, να τις ιεραρχήσουμε μαζί και μαζί του να πάρουμε κάποιες αποφάσεις μέσα από συμβουλές. Μεγαλύτερη ζήτηση σήμερα αρχικά έχει το αυτοκίνητο που είναι υποχρεωτικό. Η ασφάλιση του αυτοκινήτου είναι πολύ σοβαρή, η οποία δεν είναι κατανοητή στον κόσμο ιδιαίτερα γιατί η  ενημέρωση βασίζεται πολύ στα ασφάλιστρα και όχι στις παροχές. Όμως με πολύ λίγα χρήματα το περιουσιακό στοιχείο αυτό μπορεί να είναι εξασφαλισμένο ότι και αν συμβεί, αλλά δυστυχώς εκεί υπάρχει έλλειψη ενημέρωσης. Ζήτηση έχει η υγεία πάρα πολύ μιας και έχουν καταρρεύσει όλα. Εδώ και χρόνια τα προϊόντα υγείας έχουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον αν και προσωπική μου άποψη είναι ότι πιο σημαντική  ασφάλιση αποτελούν τα προϊόντα ζωής, τα λεγόμενα θανάτου ή ολικής ανικανότητας, για τα οποία δεν υπάρχουν λύσεις ούτε από τα ταμεία και μπορούν πράγματι να διασφαλίσουν μια οικονομική αξιοπρέπεια στους ανθρώπους.

Ερ.: Είστε σύμβουλος στο χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης με μακρόχρονη εμπειρία. Ποιες είναι οι εκτιμήσεις σας για τις προοπτικές ανάπτυξης του κλάδου το επόμενο διάστημα;

Απ.: Το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης είναι ευοίωνο. Σίγουρα πρέπει να υπάρξουν πολλές αλλαγές, ήδη γίνονται τα τελευταία 10 χρόνια. Όμως όπως οποιαδήποτε αλλαγή στην πατρίδα μας έτσι και οι αλλαγές στο χώρο αυτό γίνονται με πολύ αργά βήματα. Έχουμε μία αγορά η οποία ωριμάζει όλο και περισσότερο. Ραγδαίες τεχνολογικές και κοινωνικοοικονομικές οι αλλαγές στην κοινωνία μας, μεταρρυθμίσεις, φορολογικά, όλα αυτά εισβάλουν σε κάθε νοικοκυριό, προκαλούν επίσης αλλαγές και όλα αυτά καταλήγουν σε ανασφάλεια. Για αυτή την ανασφάλεια όσο περισσότερο ασχολείσαι να τη λύσεις τόσο καλύτερα είναι και για τον άνθρωπο. Άρα η ιδιωτική ασφάλιση στην ουσία αποτελεί λύση και όχι πρόβλημα. Σίγουρα πέρα από το αυτοκίνητο υποχρεωτική ασφάλιση βλέπω να υπάρχει και στο σεισμό μιας και είμαστε μια πολύ σεισμογενείς χώρα. Σύμφωνα με μελέτες επιστημόνων τα επόμενα χρόνια θα αυξηθούν ραγδαία οι κίνδυνοι από φυσικά φαινόμενα. Είμαστε και μία περιοχή που πέφτει συνεχώς χαλάζι και συνεχώς θα βγαίνουν νέα προϊόντα πάνω σε αυτό. Συνεπώς  λοιπόν μιλάμε για μία τεράστια άνθιση του χώρου, για σημαντικές ευκαιρίες καριέρας και για ένα λαμπρό επαγγελματικό μέλλον για τους νέους συμπολίτες μας.

Ερ.: Όπως είπατε και παραπάνω ο Έλληνας καταναλωτής δεν είναι ενημερωμένος για το ρόλο και τα προγράμματα της ασφαλιστικής αγοράς.  Τι θα τον συμβουλεύατε ώστε να κάνει σωστές επιλογές;

Απ.: Αυτό που θα τον συμβούλευα είναι να συζητάει, να ανοίγει την καρδιά του και να εκφράζει τους προβληματισμούς του. Να θέλει πρώτα απ’ όλα να μάθει και να απευθύνεται σε ειδικούς. Όχι μόνο στο χώρο μας. Πιστεύω πάρα πολύ στην εξειδίκευση, δηλαδή να μιλάς με ανθρώπους οι οποίοι είναι επαγγελματίες του χώρου, είναι άνθρωποι οι οποίοι έχουν ονοματεπώνυμο, έχουν ταυτότητα. Κυκλοφορούν πάρα πολλοί στην αγορά μας που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις αυτές. Να βρίσκουν ανθρώπους που έχουν ενδιαφέρον για το συνάνθρωπο. Δεν είναι απλά να ασφαλίσουμε  κάποιον αλλά να κάνουμε μια σχέση ζωής. Eμείς διεκδικούμε σχέση ζωής με τους ανθρώπους. Πρέπει να τους ρωτάνε και να μιλάνε για όλα και όχι μόνο για το κόστος. Ξέρουμε πάρα πολύ καλά ότι το κόστος είναι συνυφασμένο με τις υπηρεσίες και με την παροχή του προϊόντος. Με λίγα λόγια ο πελάτης να διεκδικεί σωστή ενημέρωση όχι από απλούς πωλητές αλλά από συμβούλους.

Ερ.: Ποιοι είναι οι βασικοί άξονες της στρατηγικής της εταιρείας σας «my life partners» για τα επόμενα χρόνια;


Απ.: Ο στόχος της «my life partners» είναι να γίνει ευρέως γνωστή και το όραμά της να φτάσει σε κάθε γωνιά της Ελλάδος. Να μεγαλώσουμε με νέους συνεργάτες, στελέχη. Να αναπτύξουμε το δίκτυο έχοντας κοινή φιλοσοφία και πάθος για το επάγγελμα που κάνουμε. Δίνουμε πάρα πολύ μεγάλη βάση στην εκπαίδευση, στο coaching, στο management, στο mentoring, ώστε να πετύχουμε με την συνεχή εξέλιξη, ποιότητα σε καθετί που κάνουμε. Παρακολουθούμε συνεχώς σεμινάρια να γινόμαστε καλύτεροι και επόμενος στόχος μας είναι να αναπτύξουμε πάρα πολύ την περιοχή του Περιστερίου. Να φέρουμε νέα παιδιά να γίνουν συνεργάτες μας και αρωγοί σε αυτό που κάνουμε και πιστεύουμε ότι έχει λαμπρό μέλλον, να κάνουν καριέρα και βέβαια να βρεθούμε σε όσο το δυνατόν περισσότερες περιοχές στην πατρίδας μας.

Ερ.: Σε τι διαφοροποιείστε από τους άλλους πράκτορες ασφαλίσεων;

Απ.: Κοιτάξτε, ότι ανέφερα πριν είναι αυτό που μας κάνει ιδιαίτερους και ξεχωριστούς. Δίνουμε πάρα πολύ μεγάλη σημασία στον άνθρωπο για τον άνθρωπο. Δίνουμε πάρα πολύ μεγάλη σημασία στις ασφαλιστικές εταιρείες. Οι ασφαλιστικές εταιρείες είναι πάροχοι άρα η αξιοπιστία τους, το πραγματικό τους ενδιαφέρον, παίζει  πολύ μεγάλο ρόλο στη συνεργασία αυτή. Είναι μια τριμερής συνεργασία. Είναι ο πολίτης ο συνάνθρωπος μας, είμαστε εμείς που είμαστε οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι  και είναι και οι ασφαλιστικές εταιρείες. Θέλουμε πολύ ευχαριστημένο τον κόσμο, ευχαριστημένους τους ανθρώπους οι οποίοι κάνουν καριέρα μέσα από αυτό το επάγγελμα και φυσικά τις ασφαλιστικές εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε διατηρώντας πάρα πολύ καλό προφίλ στην κοινωνία. Αυτό είναι το παν. Και για να συμβούν όλα αυτά δίνουμε πολύ μεγάλη σημασία στην εκπαίδευση, στην αέναη εκπαίδευση, πολύ μεγάλη σημασία στον coaching, στο να υπάρχει πάρα πολύ καλή συνεργασία με τους συνεργάτες μας ώστε αυτό να φτάνει έξω στην κοινωνία και στους πελάτες.  Όσο πιο μονιασμένοι είμαστε όλοι και με ενδιαφέρον τόσο πιο καλά αποτελέσματα έχουμε.

Είμαστε ερωτευμένοι με την διαδικασία που απαιτείται για να πετύχουμε αυτό που ονειρευόμαστε και όχι με το αποτέλεσμα.