Συμφωνία για Public και Media Markt

Eταιρεία λιανικής πώλησης οικιακών και καταναλωτικών ηλεκτρικών αλλά και ηλεκτρονικών ειδών σε Ελλάδα και Κύπρο δημιουργούν το Public και η Media Markt. Οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν μία συμφωνία που οδηγεί στη δημιουργία ενός δυναμικού retailer ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών και θα αποτελεί την πιο ελκυστική πρόταση στον καταναλωτή μέσω της μεγαλύτερης ποικιλίας προϊόντων και υπηρεσιών τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και online σε Ελλάδα και Κύπρο.

Ad - Διαφήμιση

Τα δίκτυα καταστημάτων και των 2 εταιριών, Public και MediaMarkt,  εξακολουθούν να λειτουργούν κανονικά κάτω από τα δύο brands, διασφαλίζοντας όλες τις εγγυήσεις και τις υποχρεώσεις προς τους καταναλωτές.

Ο Όμιλος Olympia, μέτοχος της εταιρείας Public, θα έχει πλειοψηφική συμμετοχή ελέγχοντας το 75%, ενώ  ο Όμιλος MediaMarktSaturn θα ελέγχει το 25%.

Η ανακοίνωση:

«Ο Όμιλος Olympia, μέτοχος της εταιρείας Public σε Ελλάδα και Κύπρο και η Media-Saturn-Holding GmbH (MSH), μέτοχος της εταιρείας Media Markt Ελλάδας, προχωρούν στη σύναψη στρατηγικής συμφωνίας με στόχο τη δημιουργία μιας νέας, δυναμικής εταιρείας λιανικής πώλησης. Η συμφωνία-ορόσημο για την εγχώρια λιανική αγορά οικιακών/καταναλωτικών ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών συνιστά μια μοναδική πρόταση για τους καταναλωτές αλλά και για τους προμηθευτές, καθώς θα προσφέρει την πιο ευρεία γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών σε αυτές τις κατηγορίες.

Οφέλη για τον καταναλωτή : Η μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων στην ελληνική και στην κυπριακή αγορά.

Η αξιοποίηση της συμπληρωματικότητας των χαρτοφυλακίων των δύο brands θα δημιουργήσει το πλέον ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων στην αγορά, προσφέροντας ποικιλία επιλογών και προηγμένες υπηρεσίες, ικανές να καλύψουν κάθε καταναλωτική ανάγκη.

Ανάπτυξη πολυκαναλικής εμπειρίας στα καταστήματα και online

Σύμφωνα με το σχεδιασμό των δύο εταιρειών, τα δίκτυα καταστημάτων καθώς και τα δύο brands παραμένουν ως έχουν, λειτουργώντας απολύτως συμπληρωματικά, με 67 φυσικά και 3 ηλεκτρονικά καταστήματα σε δύο χώρες. Το δίκτυο περιλαμβάνει διαφορετικά formats καταστημάτων, η επιφάνεια των οποίων ποικίλει από 100τ.μ. έως και 4.000τ.μ., και θα δίνει έμφαση στο ολοκληρωμένο πολυκαναλικό εμπόριο. Η ενοποιημένη βάση των πελατών του θα αριθμεί 100 εκατ. επισκέπτες. Επιπρόσθετα, οι καταναλωτές αποκτούν πρόσβαση σε μια πληθώρα επιλογών σε προϊόντα και υπηρεσίες που διατίθενται στην καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής, μέσω μιας πραγματικά πολυκαναλικής εμπειρίας που συμπεριλαμβάνει και το νεοεισαχθέν στην αγορά, Public marketplace. Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, η νέα εταιρεία θα εξετάσει περαιτέρω ευκαιρίες επέκτασης  σε Ελλάδα και Κύπρο.

Σημαντικά οφέλη και ευκαιρίες ανάπτυξης συνολικά για την αγορά

Η νέα συμφωνία θα ενθαρρύνει τη συνεργασία μεταξύ των συνεργατών και των προμηθευτών των δυο εταιρειών σε μια βάση υγιούς ανάπτυξης και διευρυμένων ευκαιριών για όλους. Μέσω της νέας εταιρείας το  Public θα μπορεί να προσφέρει ευρεία γκάμα οικιακών συσκευών στα εκατομμύρια πελατών που υποδέχεται κάθε χρόνο στα φυσικά και στα online καταστήματά του.

Οι Συνεργάτες θα επωφεληθούν από το εύρος των διαθέσιμων πληροφοριών για τη δημιουργία πολλαπλών ευκαιριών πώλησης σε όλα τα κανάλια, φυσικά καταστήματα και online. Επιπρόσθετα, η νέα εταιρεία θα ενδυναμώσει την ψηφιακή τεχνογνωσία και των δυο brands, με στόχο να παρέχουν πραγματική πολυκαναλική εμπειρία αγορών.

Η νέα εταιρεία δημιουργεί μια ισχυρή και δυναμική ομάδα στον κλάδο της λιανικής που θέτει τις βάσεις για σημαντικές προοπτικές εξέλιξης των εργαζομένων.