H κυβέρνηση, στο πλαίσιο της πάταξης της φοροδιαφυγής, σχεδιάζει ρύθμιση για την πληρωμή των ενοικίων μόνο μέσω τραπεζών.
Ad - Διαφήμιση
Όσοι συνεχίσουν να δίνουν μετρητά και δεν πληρώνουν το ποσό του ενοικίου που αναγράφεται στο μισθωτήριο, μέσω τραπέζης ή e-banking, θα έρθουν αντιμέτωποι με τσουχτερά πρόστιμα.









