Οι μεσοδυτικές Πολιτείες των ΗΠΑ παραμένουν στην… κατάψυξη, αφού το πολικό ψύχος έχει παγώσει, κυριολεκτικά, τα πάντα. Την Πέμπτη οι θερμοκρασίες έφτασαν έως και τους -49° Κελσίου. Δυστυχώς, αυξήθηκε και ο απολογισμός των θυμάτων από το πρωτοφανές κύμα ψύχους.
Τουλάχιστον 21 άνθρωποι έχουν χάσει μέχρι σήμερα τη ζωή τους. Οι αρχές προειδοποιούν συνεχώς πως το πολικό ψύχος είναι εξαιρετικά επικίνδυνο (ιδίως για άστεγους και ηλικιωμένους) και μπορεί να προκαλέσει μέσα σε λίγα λεπτά κρυοπαγήματα. Ακόμη και το να είναι κάποιος έξω είναι εξαιρετικά επικίνδυνο για την υγεία του.









