Το βράδυ της Πέμπτης ο Πάνος Καμμένος βρέθηκε στο Frangelico και διασκέδασε με τα τραγούδια του Σταμάτη Γονίδη και του Νίκου Μακρόπουλου.
Ad - Διαφήμιση
Η παρουσία του φυσικά δεν πέρασε απαρατήρητη από τους δυο τραγουδιστές, που τον καλωσόρισαν.
O πρόεδρος των ΑΝΕΛ ανέβηκε στην πίστα την ώρα που ο Σταμάτης Γονίδης τραγουδούσε το «απ’ τα ψηλά στα χαμηλά» και χόρεψε ζεϊμπέκικο.









