Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, η Ολυμπία Χοψονίδου τήρησε τις παραδόσεις ανήμερα των Θεοφανείων.
Ad - Διαφήμιση
Το πρώην μοντέλο και σύζυγος του Βασίλη Σπανούλη πήρε τους τέσσερις μικρούς της… κολυμβητές και βούτηξαν στην θάλασσα για να πιάσουν τον Τίμιο Σταυρό.
Η ίδια ανέβασε ένα βίντεο και φωτογραφίες στο instagram, γράφοντας: «Χρόνια Πολλά με Υγεία. Ελπίζω να έχουμε και εμείς υγεία γιατί πραγματικά φέτος παγώσαμε».









