Σε μια πολύ σοβαρή καταγγελία προχώρησε ένας 50χρονος χειριστής αλατιέρας του δήμου Ναυπακτίας. «Με πλάκωσε γιατί θεώρησε ότι δεν καθαριζα καλά» είπε με δάκρυα στα μάτια. Καταγγέλλει ότι δέχτηκε επίθεση το βράδυ της Παρασκευή (5/1) από πολίτη, ο οποίος τον χτύπησε επειδή δεν καθάρισε την πλατεία του χωριού.
Ad - Διαφήμιση
Ο ίδιος βουρκωμένος στην κάμερα, αναφέρεται στον τρόπο που δουλεύει για να προσφέρει υπηρεσία στους πολίτες από τους οποίους πληρώνεται.
«Σχόλασα στις 6 το απόγευμα, ενώ θα μπορούσα να σχολάω στις 1 που είναι το ωράριό μου».
Ο ίδιος αναφέρει ότι επικοινώνησε με τον δήμαρχο αλλά και τον αρμόδιο δημοτικό σύμβουλο Πλατάνου, οι οποίοι όπως λέει, τον «άδειασαν» κανονικά.









