Νικόλαος Μελετίου: «Θα συνεχίσουμε να δίνουμε μάχη για να φτάσουμε τον Ασπρόπυργο ψηλότερα»

Την Τρίτη, 1η Ιανουαρίου 2019, έπειτα από τη Δοξολογία στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου στον Ασπρόπυργο και τις ευλογίες του Πανοσιολογιότατου Αρχιμανδρίτη π. Ειρηναίου, ο Δήμαρχος της πόλης Νικόλαος Μελετίου πραγματοποίησε την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας για το νέο έτος στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου.

Ad - Διαφήμιση

Στο σύντομο χαιρετισμό του, εξέφρασε τις καλύτερες ευχές του για τη νέα χρονιά που ξεκίνησε και ευχήθηκε να είναι μια χρονιά γεμάτη ελπίδα και αισιοδοξία για τον Ασπρόπυργο και τους δημότες του. Τόνισε πως τόσο ο ίδιος ως Δήμαρχος όσο και οι συνεργάτες του θα συνεχίσουν να δίνουν μάχη για να φτάσουν τον Ασπρόπυργο ψηλότερα και να εξυπηρετούν με τον καλύτερο τρόπο τις καθημερινές ανάγκες των δημοτών της πόλης.