Φοίτηση μαθητών ΣΤ΄ τάξης στο Γυμνάσιο

Αγαπητέ γονέα μαθητή/τριας της ΣΤ΄ τάξης,

Ad - Διαφήμιση

Σας ενημερώνουμε ότι η Διεύθυνση Δ.Ε Γ΄ Αθήνας ξεκίνησε τη διαδικασία εγγραφής των μαθητών της (φετινής) ΣΤ΄ τάξης του σχολείου στα Γυμνάσια το επόμενο σχολικό έτος 2019 – 2020.

Για τον λόγο αυτό καλείστε έως και την 7η Δεκεμβρίου 2018, ημέρα Παρασκευή :

  • Να συμπληρώσετε και να αποστείλετε στον Διευθυντή του σχολείου (μέσω της δασκάλας της ΣΤ΄ τάξης) τη σχετική Δήλωση Στοιχείων.
  • Να προσκομίσετε (επίσης μέσω της δασκάλας της ΣΤ΄ τάξης) στον Διευθυντή του σχολείου.:

α) Πρωτότυπο Λογαριασμό ΕΥΔΑΠ στο όνομα του ενός εκ των δύο κηδεμόνων  

ή

β) την τελευταία υποβληθείσα φορολογική δήλωση (έντυπο Ε1, τέσσερις σελίδες) με σβησμένα τα οικονομικά στοιχεία, έτσι ώστε να  γίνει επικαιροποίηση της διεύθυνσης μονίμου κατοικίας των μαθητών.

Όσοι μαθητές έχουν αδερφό/η σε Γυμνάσιο στην Α΄ ή Β΄ τάξη παρακαλούμε να συμπληρώσετε το σχετικό πεδίο στη δήλωση στοιχείων. Για την απόδειξη της φοίτησης του αδελφού/ής στο Γυμνάσιο είναι απαραίτητη η προσκόμιση σχετικής βεβαίωσης φοίτησης από τον διευθυντή/ντρια του Γυμνασίου.