Στους «8» του Κυπέλλου ΕΠΣΑ εξασφάλισε ο Άγιος Ιερόθεος.
Ad - Διαφήμιση
Η ομάδα του Γιώργου Αρχοντάκη κέρδισε την Κοψαχείλα στο γήπεδο Παλαιού Φαλήρου με σκορ 2-0 βάζοντας και τα δύο γκολ στο πρώτο ημίχρονο.
Το 0-1 έκανε στο 23′ ο Ομπιάμπο με τακουνάκι από πάσα του Σουλελέ και το 0-2 ο Αποστολόπουλος στο 40′ με σουτ.
Η σύνθεση του Ιερόθεου: Ρουμπής, Σιμάκου, Χαραλάμπους, Τσατσαρής, Μπούρας, Αποστόλου (85΄ Σίδερης), Μπριστογιάννης, Μπαλατσούρας, Οντιάμπο, (57’ Κατσής), Αποστολόπουλος (70′ Μανδαμαδιώτης),Σουλελές (46’ Νικολέτος).









