Ολοκληρώθηκε η πορεία της ΓΣΕΕ, συνδικάτων και σωματείων στο κέντρο της Αθήνας στο πλαίσιο της 24ωρης πανελλαδικής απεργίας. Με κεντρικό σύνθημα «απεργούμε-αγωνιζόμαστε-διεκδικούμε» οι διαδηλωτές συγκεντρώθηκαν αρχικά στην πλατεία Κλαυθμώνος και στη συνέχεια κατευθύνθηκαν μέχρι τη Βουλή.
Ad - Διαφήμιση
Νωρίτερα, ξεχωριστή πορεία από την Ομόνοια μέχρι το Σύνταγμα, πραγματοποίησε το ΠΑΜΕ καθώς και Συνδικάτα που πρόσκεινται σε αυτό. Το παρών ανάμεσα στους διαδηλωτές έδωσε ο γγ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας. Τέλος, ξεχωριστή πορεία πραγματοποίησαν κι η πρωτοβουλία πρωτοβάθμιων σωματείων καθώς κι οργανώσεις της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς από το Μουσείο μέχρι το Σύνταγμα.
Αυτή τη στιγμή η κυκλοφορία στο κέντρο της Αθήνας έχει πλέον αποκατασταθεί.








