Aποζημίωση 300.000 ευρώ και συγγνώμη η οποία θα δημοσιευτεί στον ηλεκτρονικό και γραπτό Τύπο ζητά η εξαπατημένη «σύζυγος» από τον γιατρό που έκανε εν αγνοία της «μαϊμού» πολιτικό γάμο στη Χαλκίδα.
Ad - Διαφήμιση
Η γιατρός, με αγωγή της στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών, ζητά από τον καρδιολόγο, ο οποίος ήταν ήδη παντρεμένος ηθική αποζημίωση.
Όπως λέει στην αγωγή της:
«Μετά την αποκάλυψη της αλήθειας ταπεινώθηκα στο έπακρο και εκτέθηκε στον κοινωνικό και επαγγελματικό μας περίγυρο η προσωπικότητα μου ως προς την τιμή και την υπόληψη και ταπεινώθηκα έτι περισσότερο όταν ο εναγόμενος, βγήκε δημόσια και δήλωσε ότι δεν έχει καμία σχέση με τα περιστατικά και ότι δεν ήταν σύζυγος μου. Μου είναι δύσκολο να μαζέψω τα συντρίμια μου για να φτιάξω από την αρχή με τα απομεινάρια τις κουρελιασμένης τιμής και υπόληψης μου το παζλ της ζωής μου. Από τη μή έμπρακτη μεταμέλεια και συγγνώμη του βλάφθηκαν η τιμή και η υπόληψη μου, απαξιώθηκα ως άτομο, προσεβλήθη η προσωπικότητα μου, προκαλώντας μου σημαντική ηθική βλάβη, την πιθανότητα της οποίας ο εναγόμενος σίγουρα γνώριζε. Η όλη αυτή ενέργεια μου προκάλεσε και μου προκαλεί ακόμα ψυχική αναστάτωση, στεναχώρια και ψυχική ταλαιπωρία, γεγονότα που δεν θα επέρχονταν εαν ο εναγόμενος δεν προέβαινε στις ως άνω παράνομες πράξεις του. Να υποχρεωθεί ο εναγόμενος να μου ζητήσει δημόσια συγγνώμη για την παντελώς προσβλητική και αναξιοπρεπή συμπεριφορά του προς το πρόσωπο μου με ανάλογο δημοσίευμα στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο δηλώνοντας με τον τρόπο αυτό την έμπρακτη μεταμέλεια του».









