Για το θέμα της ημερομηνίας για την καταβολή των αναδρομικών στους στρατιωτικούς, αναφέρθηκε η υφυπουργός Εθνικής ‘Αμυνας Μαρία Κόλλια – Τσαρουχά λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «μέσα στον Νοέμβριο θα καταβληθούν».
Ad - Διαφήμιση
«Ως πολιτικοί έχουμε την υποχρέωση να υπηρετήσουμε τις ένοπλες δυνάμεις και τις ανάγκες τους, για να μπορέσουν και αυτοί με τη σειρά τους να ανταποκριθούν στο μεγάλο και υψηλό έργο της εθνικής Ασφάλειας, της ‘Αμυνας και στη διασφάλιση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της χώρας» είπε μεταξύ άλλων η υφυπουργός.








