ΝΔ- ΚΙΝΑΛ: Οι βουλευτές παραιτούνται από τα αναδρομικά τους

Τόσο η Νέα Δημοκρατία όσο και το Κίνημα Αλλαγής ανακοίνωσαν ότι οι βουλευτές τους δεν πρόκειται να διεκδικήσουν αναδρομικά βάσει της κυβερνητικής τροπολογίας για τη χορήγηση αναδρομικών σε ειδικά μισθολόγια.

Ad - Διαφήμιση

Με εντολή του κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, όλοι οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας παραιτούνται από το δικαίωμα να λάβουν οποιοδήποτε ποσό προκύψει ότι δύνανται να εισπράξουν βάσει της κυβερνητικής τροπολογίας για τη χορήγηση αναδρομικών σε ειδικά μισθολόγια.

Η Νέα Δημοκρατία καλεί επιπλέον την κυβέρνηση και όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης να υιοθετήσουν την απόφαση αυτή ως αυτονόητο και έμπρακτο σεβασμό στις θυσίες που έχουν υποστεί οι πολίτες τα τελευταία χρόνια, λόγω της οικονομικής κρίσης.

Χρηστίδης: Οι βουλευτές δεν θα διεκδικήσουν αναδρομικά

Σε ανακοίνωσή του, μετά την καταγγελία, ο εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, Παύλος Χρηστίδης, ξεκαθάρισε ότι κανείς τέως βουλευτής δεν πρέπει να διεκδικήσει αναδρομικά. «Για εμάς είναι σαφές, όπως έχει ξεκαθαρίσει και η Φώφη Γεννηματά, πως κανένας τέως Βουλευτής δεν πρέπει να ζητήσει αναδρομικά» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Χρηστίδης.