Μία 16χρονη κοπέλα σκηνοθέτησε την απαγωγή της με σκοπό να φτάσει στη Θεσσαλονίκη.
Ad - Διαφήμιση
H μητέρα της νεαρής κοπέλας μόλις αντιλήφθηκε πως η κόρη της έλειπε και δεν είχε πάει στην προπόνησή της όπως της είχε πει, κάλεσε την Αστυνομία και δήλωσε την απαγωγή της. Επί 16 ολόκληρες ώρες είχε εξαφανιστεί χωρίς να δώσει σημεία ζωής στους γονείς της, οι οποίοι αγωνιούσαν για την τύχη της. Η 16χρονη βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη. Ωστόσο όπως φαίνεται ήθελε να κρύψει πως πήγε στην συμπρωτεύουσα με τη θέληση της, γι’αυτό και δήλωσε πως την απήγαγαν. Έπεσε σε πολλές αντιφάσεις και τελικά παραδέχθηκε στις αρχές ότι είχε φύγει με τη θέλησή της.









