Suzuki, Renault και Honda οι αγαπημένες εταιρείες παγκοσμίως για τους οδηγούς

H Suzuki είναι η πιο αγαπημένη μάρκα compact αυτοκινήτων στον κόσμο, βάσει του συνολικού όγκου πωλήσεων για το 2017. Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία που ανακοίνωσε η IHS Automotive, ενώ αποδεικνύεται ότι είναι η μάρκα που έχει πάντα τον άνθρωπο στο επίκεντρο της ανάπτυξης κάθε αυτοκινήτου της, νέας τεχνολογίας ή συστημάτων ασφάλειας και άνεσης. Άλλωστε, τα ίδια θετικά αποτελέσματα έχουν και όσες εταιρείες υιοθέτησαν αυτήν τη φιλοσοφία, καθώς έχει αλλάξει ριζικά ο τρόπος με τον οποίο αγοράζουν οι καταναλωτές.

Ad - Διαφήμιση

Η Suzuki, με ποσοστό 11,4 % του συνολικού μεριδίου των πωλήσεων, κατατάσσεται στην πρώτη θέση με 2.938.633 πωλήσεις, ενώ πιο πίσω βρίσκεται η Renault με 2.549.683 μονάδες, καταλαμβάνοντας το 9,9% της συνολικής παγκόσμιας αγοράς. Στην τρίτη θέση βρέθηκε η Honda με 2.232.997 πωλήσεις και 8,7% μερίδιο αγοράς.

Εκτός της πρώτης τριάδας, στις πρώτες θέσεις των παγκόσμιων πωλήσεων βρέθηκε η Hyundai με 1.998.920 πωλήσεις και 7,8% μερίδιο αγοράς, η Τoyota με 1.930.607 πωλήσεις και 7,5% μερίδιο αγοράς, το γκρουπ PSA με 1.862.608 πωλήσεις και 7,2% μερίδιο αγοράς, για να ακολουθήσει η VW με 1.421.494 πωλήσεις και 5,5% μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς. Πιο πίσω, αλλά πάντα ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών, βρέθηκαν η Nissan με 1.349.325 πωλήσεις και 5,2% μερίδιο αγοράς, η Opel με 1.251.103 μονάδες και 4,9% μερίδιο αγοράς και η Fiat με 1.111.256 μονάδες και 4,3% μερίδιο αγοράς. Οι υπόλοιπες μάρκες που συμβάλουν στην ολοκλήρωση της παγκόσμιας αγοράς παίρνουν το 27,7% με συνολικό όγκο 7.138.824 οχήματα. Σημειώνεται, ότι το 2017 πουλήθηκαν συνολικά σε όλον τον κόσμο 25.785.450 αυτοκίνητα.