Έναρξη συναντήσεων της φωτογραφικής ομάδας ΦΩΤΟΔΥΤΙΚΑ

Το “Φωτογραφία Δυτικά” ξεκίνησε δυναμικά τις συναντήσεις του τις Δευτέρες στο ΚΥΒΕ Περιστερίου για μια ακόμα καλή φωτογραφική και δημιουργική χρονιά.

Ad - Διαφήμιση

Κάθε Δευτέρα την ίδια ώρα (7-10μ.μ.) όλη την χρονιά θα πραγματοποιούνται συναντήσεις που θα αφορούν παρουσιάσεις των μελών αλλά και καλεσμένων, τεχνικά μαθήματα, ιστορία τέχνης, εξορμήσεις και επισκέψεις σε δρώμενα και οτιδήποτε άλλο θα αποφασίζει η ομάδα.

Το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει:
κριτική portfolio, παρουσιάσεις φωτογράφων, παρουσιάσεις μελών, διαλέξεις ιστορίας της Τέχνης, εκθέσεις, τεχνικά μαθήματα, μαθήματα Photoshop, Φωτοεξορμήσεις.