Σύμφωνα με σημερινή πράξη του Δημάρχου Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, νέος Αντιδήμαρχος Περιστερίου αναλαμβάνει ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Σάκης Ισαάκ Ζορμπίδης. Τα καθήκοντα του νέου Αντιδήμαρχου θα είναι η εποπτεία των Κέντρων Φιλίας (πρώην ΚΑΠΗ), ένας τομέας που ο κος Ζορμπίδης έχει υπηρετήσει επί σειρά ετών. Ευχόμαστε στον νέο Αντιδήμαρχο καλή επιτυχία στο έργο του!!
Ad - Διαφήμιση








