Για συγκοινωνιακούς λόγους, όπως είθισται με τις νησιώτικες ομάδες, το Κυριακάτικο ματς του Άγιου Ιερόθεου με αντίπαλο τον Πανθηραϊκό για τη 2η αγωνιστική της Γ’ Εθνικής θα ξεκινήσει στις 1 το μεσημέρι στο γήπεδο της Χωράφας που σηματοδοτεί την επιστροφή της ομάδας στη φυσική της έδρα.
Ad - Διαφήμιση
Η προετοιμασία συνεχίζεται υπό την επίβλεψη του Γιώργου Αρχοντάκη που δεν αντιμετωπίζει προβλήματα.









