O Άγιος Ιερόθεος ξεκίνησε με ήττα το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής

Ο αιφνιδιασμός που δέχθηκε μόλις στο τέταρτο λεπτό στοίχισε στον Άγιο Ιερόθεο που ξεκίνησε με ήττα τις υποχρεώσεις του στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής από τους Αγίους Αναργύρους με σκορ 1-0.

Ad - Διαφήμιση

Οι γηπεδούχοι βρήκαν το δρόμο με πλασέ του Δωροβίνη (4′) και κατάφεραν να κρατήσουν ως το τέλος το προβάδισμα.

Ο Ιερόθεος ξεκίνησε με τους Ζωντό,Πολίτης, Μανδαμαδιώτης,  Χαραλάμπους, Τσατσαρής, Αποστόλου, Λέσι, Αποστολόπουλος,Θανόπουλος, Σουλελές,  Μπίρης. Έπαιξαν και οι  Κράσι, Χαραλάμπους, Μπαλατσούρας.