Το Δημοτικό Ωδείο Πετρούπολης παρουσιάζει την εκδήλωση «Αφιέρωμα στον Μάνο Χατζιδάκι» το Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου στις 19.00 στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου.
Ad - Διαφήμιση
Επιμέλεια, ενορχήστρωση και διδασκαλία: Παναγιώτης Δεληγιάννης
Συνεργασία: τάξη τραγουδιού Εύας Μιχελιδάκη και τάξη φλάουτου, Στεφανίας Κατσαρού.
Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη









