Απομένουν δύο εβδομάδες έως ότου ο Γ.Σ. Περιστερίου ξεκινήσει τις επίσημες υποχρεώσεις του (3/10 ο εντός έδρας αγώνας κυπέλλου με τον Ήφαιστο Λήμνου) και οι παίκτες του ανεβάζουν διαρκώς… στροφές! Και ο Μάνος Κότσης φροντίζει γι’ αυτό. Ο γυμναστής του συλλόγου, έχει αναλάβει το δύσκολο έργο να… τρέξει και να γυμνάσει τους παίκτες του Αργύρη Πεδουλάκη. O 32χρονος γυμναστής δηλώνει: “Προκειμένου να εμφανιστεί μία ομάδα σε καλή φυσική κατάσταση στο πρωτάθλημα, απαιτείται συνολική δουλειά απ’ όλο το προπονητικό τιμ. Πρέπει να συγκεραστούν οι ανάγκες των προπονητών για την τακτική προετοιμασία της ομάδας με τις επιθυμητές προσαρμογές στην φυσιολογία των αθλητών. Θεωρώ πως έχει χτιστεί μία καλή βάση πάνω στην οποία θα μπορέσουμε να δουλέψουμε καθ’ όλη τη σεζόν”.
Ad - Διαφήμιση








